معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از ایجاد مکان‌های دائمی و موقت برای فروش و عرضه محصولات و تولیدات خانگی بانوان استان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ 29 May 2019

 

 مکان‌های موقت برای فروش تولیدات خانگی بانوان استان مرکزی دایر می‌شود
 بهروز اکرمی عصر امروز در نشست هماهنگی ایجاد مراکز عرضه محصولات و تولیدات خانگی بانوان استان مرکزی در اراک اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین معضلات بانوان تولیدکننده بحث فروش محصولات و نبود مکانی مناسب برای عرضه محصولات است که این معضل بار‌ها در نشست‌های تخصصی با بانوان مطرح و عنوان شد.

وی تصریح کرد: با تصمیمات اتخاذ شده در نشست هماهنگی ایجاد مراکز عرضه مقرر شد مکان‌های دائمی در سراسر استان برای عرضه محصولات تولیدی بانوان در نظر گرفته شود و در کنار این مکان ها، از ظرفیت مختلف همچون روز بازار‌ها برای ایجاد مکان‌های فصلی و مکان‌های موقت استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: انتظار این است با استفاده از این سه مکان بتوان معضل فروش محصولات تولیدی بانوان را حل کرده و بانوان را در فعالیت‌های اقتصادی شریک کنیم.

اکرمی گفت: بعد از ماه مبارک رمضان با استفاده از ظرفیت جمعه بازار، سه شنبه بازار و چهارشنبه بازار اراک نسبت به ایجاد مکان‌های موقت برای فعالیت بانوان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی اقدام خواهد شد، بوستان‌ها و پارک‌ها و جشنواره‌های مختلف نیز ظرفیت‌هایی هستند که می‌توان از این ظرفیت برای فروش محصولات تولیدی بانوان استفاده کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار