سیدعلی آقازاده عصر امروز با حضور در دفتر سامانه سامد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه بیش از ۷۰ تماس تلفنی با سامانه سامد استان برقرار میشود که دستگاههای اجرایی موظف به پاسخگویی به این تماسها هستند.
وی تصریح کرد: جلسات رسیدگی به مشکلات مردم هر هفته یک بار به صورت ملاقات حضوری و تماس تلفنی برگزار و دستورات لازم برای رفع مشکلات صادر میشود.
استاندار مرکزی با اشاره به رسیدگی به مشکلات مردم بیان داشت: در روز جاری ۲۵ تماس از سوی شهروندان گرفته شد که عمده مسائل مطرح شده در خصوص مساعدت مالی خانوادههای نیازمند، مساعدت در ارائه خدمات بهداشت و درمانی و مشکل اشتغال بود.
آقازاده افزود: همچنین بخشی از مشکلات مربوط به مسائل اداری و بانکی بود که با مساعدت دستگاههای ذیربط در این راستا تدابیر لازم اتخاذ شد.