رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی:
تابناک مرکزی- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: اعتبارات هزینه‌ای سال جاری استان مرکزی نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۷۴۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 29 May 2019

اعتبارات هزینه‌ای استان مرکزی نسبت به سال قبل ۱۶درصد افزایش دارد

رقیه یادگاری روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: امسال سقف اعتبارات هزینه‌ای استان مرکزی برای ۲۴ دستگاه اجرایی ۲۷۱ میلیارد تومان است و مابقی دستگاه‌ها دارای اعتبارات ملی هستند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی عنوان کرد: اعتبارات هزینه‌ای امسال نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است و باید دستگاه‌های اجرایی از مدیریت خوب در استفاده حداکثری از بودجه تعیین شده برخوردار باشند.

یادگاری بیان کرد: ۷۰ درصد اعتبارات جاری از نوع پرسنلی و به صورت حقوق پرسنل پیمانی، رسمی، قراردادی و… است و ۳۰ درصد نیز شامل هزینه‌های جاری دستگاه‌ها از قبیل: مواد مصرفی، قراردادها، مأموریت‌ها و… است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی بیان کرد: طرح توسعه شهرستان کمیجان و آشتیان در کارگروه امور زیر بنایی مطرح شد و در این جلسه مورد تصویب نهایی شورای برنامه ریزی و توسعه استان قرار گرفته است و باید به شورای عالی شهرسازی ارسال و در صورت تایید نهایی عملیاتی شود.

یادگاری اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید از ظرفیت‌های قانونی بودجه ۹۸ که شامل ۲۱ تبصره و یک ماده واحده است، اطلاع پیدا کنند و متناسب با آن منابع مورد نیاز را از دستگاه‌های ملی و بالادستی خود مطالبه و پیگیری کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: براساس یکی از بند‌های قانون بودجه ۹۸، استانداران می‌توانند در شهرستان‌هایی که دارای مجتمع اداری نیمه کاره هستند واحد‌های ملکی دستگاه‌های اجرایی را بنا به تصویب شورای برنامه ریزی استان به فروش برسانند. در شهرستان هایی، چون کمیجان، فراهان و زرندیه درآمد حاصل از فروش چنین مجتمع‌هایی را می‌توان صرف هزینه‌های مجتمع‌های اداری شهرستان‌ها کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار