نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت:
تابناک مرکزی - نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: توطئه‌ها و تهدید‌های دشمنان اسلام و انقلاب به خصوص آمریکای جنایکار با تقویت وحدت و یکپارچگی ملی خنثی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵ 22 May 2019
توطئه‌های آمریکا با تقویت وحدت ملی خنثی می‌شود آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: آمریکا گمان می‌کند با تنگنا‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم ایران از صحنه انقلاب اسلامی خارج می‌شوند در صورتی که ملت تا پای جان از آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری پشتیبانی می‌کنند.  
وی ادامه داد: مرز بین ملت و حاکمیت ایران اسلامی تقوای الهی است و ملت ایران با سلاح تقوا مقابل توطئه‌ها ایستادگی می‌کند و در نهایت پیروز میدان خواهد بود.  
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ولایت فقیه سرمایه بزرگ نظام اسلامی است و خداوند متعال این نعمت ارزشمند را به ملت ایران ارزانی داشته است.  
آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت ایران باید شاکر نعمت ولایت فقیه و دستاورد‌های نظام اسلامی باشد چرا که دستاورد‌های نظام اسلامی هزاران برابر ارزش بیشتری دارد و ملت ایران با این انقلاب به عزت و سرافرازی رسید.  
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: کشور امروز بیشتر از زمان دیگری نیاز به استفاده از فرصت‌ها دارد و مدیران و مسئولان باید از هر فرصتی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.  
آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: تقوا، صداقت و تعهد بالا در رفتار و کار خصیصه محوری مدیران و فعالان اقتصادی در نظام اسلامی است.
آیت الله دری نجف آبادی در ادامه سخنان خود روز قدس را نماد وحدت مسلمانان دانست و گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی این روز و شرکت در آیین گرامیداشت رحلت امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد، وحدت و همبستگی اسلام را به رخ جهانیان خواهند کشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار