کالای قاچاق
تابناک مرکزی - یک محموله حاوی لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق در شهرستان آشتیان و یک خودروی حامل پارچه های قاچاق در شازند توسط پلیس استان مرکزی شناسایی و توقیف شد.  
کد خبر: ۷۴۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳ 22 May 2019

5ce55d7e9d033_5ce55d7e9d035

 

 فرمانده انتظامی آشتیان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری حامل حدود ۱۰ هزار قلم لوازم آرایشی در عملیات مأموران پاسگاه انتظامی مزرعه نو این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی گودرزی در این باره گفت: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پاسگاه انتظامی مزرعه نو شهرستان، در انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده از سوی پلیس، خودروی مورد نظر در یکی از محور‌های مواصلاتی شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن تعداد حدود ۱۰ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق کشف شد.

گودرزی ارزش اقلام قاچاق کشف شده در این عملیات را در ارزیابی کارشناسان در حدود ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این عملیات راننده خودرو دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف پارچه‌های قاچاق از یک خودروی سواری در عملیات پلیس شازند

در عملیات مأموران پلیس آگاهی شازند، ۲۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه خودروی سواری کشف شد.

سرهنگ محمد عقیل سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان شازند در بیان جزئیات این خبر این چنین گفت: روز گذشته تیمی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را در عملیاتی شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۲۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال کشف و راننده دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار