تامین اجتماعی - ساوه
در راستای تعامل با مقامات استانی، مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با فرماندار ساوه دیدار و گفتگو نمود.
کد خبر: ۷۴۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 18 May 2019

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با فرماندار ساوه

تابناک مرکزی - مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با حضور در محل فرمانداری شهرستان ساوه با میرزائی فرماندار این شهرستان و داود میرزائی، دبیر خانه کارگر ساوه و زرندیه در خصوص مهمترین مسائل حوزه تامین اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار بیدهندی با اشاره به اینکه شهرستان ساوه دارای بالغ بر ٢٠٠ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی و پوشش جمعیت شهرستان از خدمات بیمه و درمان سازمان تامین اجتماعی حدود ٧١ درصد است، افزود:شهرستان ساوه با توجه به بافت اقصادی صنعت محور، دارای پوشش بیمه‌ای بسیار خوبی است و ضریب پوشش این شهرستان از میانگین کشوری بالاتر است.

وی همچنین به مسایل، مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه‌های مربوطه پرداخت و گفت: در سال رونق تولید، سازمان تامین اجتماعی نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و تمام تلاش خود را جهت رونق تولید انجام خواهد داد؛ چرا که پایداری صندوق‌های بازنشستگی هم در گرو رونق تولید است.

داود میرزائی، دبیر خانه‌ی کارگر ساوه و زرندیه نیز به بیان وضعیت کارگری شهرستان پرداخت و مهم‌ترین مسایل این حوزه را طرح کرد.

در ادامه این دیدار، میرزائی، فرماندار ساوه گفت: تعامل و همدلی دستگاه‌های اجرایی با بخش صنعت می‌تواند به عنوان عامل راهگشا برای صنعت باشد و در شرایط کنونی نیاز است که همه با همبستگی، در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار