مدیر عمل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت:
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: از ابتدای امسال تا روز گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ تن شکر وارد استان شده که همه آن را به نمایندگانی که سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده‌اند، تحویل داده شده است.
کد خبر: ۷۴۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 16 May 2019
 جواد حسنی با اشاره به تامین شکر دولتی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا روز گذشته دو هزار و ۲۰۰ تن شکر وارد استان شده که همه آن را به نمایندگانی که سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده‌اند، تحویل داده‌ایم.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی افزود: مشکلی در زمینه شکر نداشته و در انبار‌های شرکت غله استان شکر وجود دارد.

وی با اشاره به خرید تضمینی گندم در استان تصریح کرد: قیمت مصوب‌شده تاکنون یک هزار و ۷۰۰ تومان است، اما احتمال افزایش قیمت تا یک هزار و ۸۵۰ تومان هم وجود دارد که هنوز قطعی نشده است.

حسنی ادامه داد: پیش‌بینی افزایش خرید تضمینی گندم تا  ۳۰ درصد در مقایسه به سال گذشته را داریم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با اشاره به افزایش قیمت ماکارانی بیان کرد: صنف، صنعت و کارخانه تولیدکننده برای گندمی که خریداری می‌کردند مشمول یارانه بودند و حداکثر با قیمت کیلویی یک هزار تومان تحویل داده می‌شد.

وی افزود:، اما از چند هفته گذشته، گندم را با قیمت تمام‌شده خریداری می‌کنند که به تبع قیمت مواد اولیه دو برابر شده است، عمده افزایش قیمت ماکارانی این بوده و ممکن است دیگر مولفه‌ها هم در این امر دخیل باشد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با اشاره به خرید تضمینی کلزا عنوان کرد: نزدیک به ۱۰ روز دیگر خرید تضمینی کلزا در استان آغاز می‌شود و قیمت مصوب آن هم ۳ هزار و ۹۰۰ تومان است، سال گذشته ۳ هزار تن کلزا خریداری شد.

وی با اشاره به روند صدور حواله خرید آرد تصریح کرد: نانوایان برای خرید آرد در سامانه ثبت نام و براساس حواله صادرشده، آرد از کارخانه به نانوایی منتقل می‌شود، باتوجه به این که دولت به آرد یارانه زیادی را اختصاص می‌دهد، شرکت غله در ارسال و انتقال آرد به نانوایی متقاضی، نهایت دقت را دارد به گونه‌ای که پس از انتقال، نانوا حواله صادر شده را باید مهر کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار