مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح الله با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) در دهم ماه مبارک رمضان، ایشان را بزرگ بانوی جهان اسلام دانست و گفت: همه جهان اسلام مدیون فداکاری‌های این بانوی باعظمت است.
کد خبر: ۷۴۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 15 May 2019
حجت الاسلام والمسلمین محمدولی رضوی راد مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در جمع پاسداران ستاد سپاه روح الله با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) در دهم ماه مبارک رمضان، حضرت خدیجه (س) را بزرگ بانوی جهان اسلام دانست و گفت: همه جهان اسلام مدیون فداکاری‌های این بانوی باعظمت است، حضرت خدیجه (س) در تمام طول عمر بابرکت خویش همواره یار و یاور پیامبر اسلام (ص) در توسعه و دفاع از دین اسلام بودند.



وی با تاکید بر اینکه بایستی همگی در توسعه و حفظ اسلام از این بانوی بزرگ الگو بگیریم افزود: جایگاه و نقش حضرت خدیجه (س) در سخت‌ترین دوران تاریخ اسلام بر کسی پوشیده نیست، در دوران بعثت حمایت‌های مادی ومعنوی این بانوی بزرگوار بود که باعث تثبیت و گسترش اسلام شد. ایشان نخستین زنی بود که به رسالت پیامبر ایمان آورد و با تمام توان و ثروت خود به یاری دین اسلام برخاست.

 

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه رمضان ماه راز و نیاز با معبود است، ادامه داد: دعا مانند نماز رابط میان بندگان با خدا است؛ دعا در حقیقت سپر مومن در برابر گناهان بوده و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد که در این ادعیه‌ها وظایف بندگان مشخص شده است پس باید نسبت به دعا‌ها و عمل آن‌ها اهتمام داشته باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضوی راد بر ضرورت قرائت دعای افتتاح در شب‌های ماه مبارک رمضان تاکید و تصریح کرد: این دعا با حمد الهی شروع می‌شود و گشایش به همراه دارد؛ کسانی که به خدا و کتاب الهی ایمان و توکل دارند نبایستی بیم داشته باشند چراکه این وعده خداست که پیروزی از آن حق خواهد بود لذا در همه دوران انقلاب و گردنه‌های سخت انقلاب اراده خدا بر پیروزی جبهه حق است.

 

وی دامه داد: در فرازی از دعای افتتاح می‌گوییم «اللهم انا نرغب الیه» ما به دنبال تشکیل دولت کریمه هستیم و باید سختی‌ها را تحمل کرد؛ دراین دعا می‌گوییم ما هستیم و مشتاق و زمینه‌ساز تشکیل این نظام اسلامی به دست امام زمان (عج) هستیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: بایستی آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم؛ هراسی نداشته باشیم و در هر شرایطی با عمل به این فریضه الهی از اسلام و نظام اسلامی حراست کنیم. اقرار به ولایت ائمه را استمرار دهیم و اهل ذکر باشیم به شرطی که این اذکار را در زندگی دنیا اجرایی کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضوی راد در پایان با بیان اینکه ولایت شروطی دارد که باید آن شروط را رعایت کنیم؛ گفت: در آخر زمان فتنه‌ها زیاد خواهد شد و در این زمان حفظ و نگهداری از دین بسیارسخت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار