انتصاب
شریعتمداری طی حکمی محمدرضا واعظ مهدوی را به عنوان مشاور وزیر منصوب کرد.
کد خبر: ۷۴۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸ 15 May 2019

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی محمدرضا واعظ مهدوی را به عنوان مشاور وزیر منصوب کردوزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی محمدرضا واعظ مهدوی را به عنوان مشاور وزیر منصوب کرد

تابناک مرکزی -  محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفه اجتماعی با صدور حکمی محمدرضا واعظ مهدوی  را به عنوان مشاور وزیر منصوب کرد.

در متن حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: نظر به مراتب تعهد، شناخت و  تجربه ارزنده علمی و اجرایی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت " مشاور وزیر"  منصوب می‌شوید.  

با عنایت به  جایگاه ممتاز  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توسعه  سیاست‌های اجتماع محور، انتظار می‌رود ضمن جلب همراهی‌های موثر جامعه علمی کشور، نسبت به ارایه مشاوره‌های راهبردی در فرآیند تصمیم سازی و تصمیم گیری امور معطوف به مولفه‌های همبستگی اجتماعی، بیمه‌های اجتماعی، مددکاری و سلامت اجتماعی بویژه از حیث جامعیت، پیش روندگی، تکثر گرایی و نتیجه گرایی اقدامات موثری را در راستای تحقق اهداف سازمانی به عمل آورید.  

از درگاه ایزد منان، توفیقات روز افزون جناب عالی را در مسیر خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج)، مسئلت دارم.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار