رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی:
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه ۹۰۰ طرح عمرانی در حوزه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی اجرا شد گفت: ۵.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در بسیج سازندگی استان مرکزی پرداخت شد.
کد خبر: ۷۴۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹ 14 May 2019

 

900 طرح عمرانی در حوزه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی اجرا شد
 امید محترمی عصرروز دوشنبه مورخ بیست و سوم اردیبهشت در کارگاه بسیج سازندگی در شهرستان فراهان با اشاره به پرداخت تسهیلات به بخش اشتغال در بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار داشت: در سال ۹۷ بالغ بر ۵.۵ میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف اشتغال‌زایی، صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی در مجموعه بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی پرداخت شد.

وی افزود: این میزان تسهیلات به متقاضیان در ۱۰ کارگاه کوچک و با اشتغال‌زایی برای ۶۰۰ نفر در مجموعه بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی پرداخت شده است.

محترمی بیان کرد: در مجموع، تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در بخش‌های چهارده‌گانه شامل صنایع دستی، پرورش مرغ بومی، شترمرغ، ماهی، دام سنگین، زنبور عسل، صنایع تبدیلی، محصولات گلخانه‌ای، تولید و کشت قارچ، زعفران، گیاهان دارویی و همچنین داربستی سازی باغات انگور به درخواست‌کنندگان تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال در استان مرکزی در سال ۹۸ گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بسیج سازندگی سپاه استان مرکزی امسال نیز تداوم یافته و متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند به بسیج سازندگی استان و یا هر یک از شهرستان‌های استان مراجعه کرده و طرح‌های اشتغال‌زایی خود را ارائه دهند تا در صورت تامین و تخصیص اعتبارات، از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

محترمی با اشاره به طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی افزود: در حوزه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی بالغ بر ۹۰۰ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف لایروبی قنوات، ساخت پل، انتقال و آب رسانی به روستا‌ها و بخش کشاورزی، ساخت استخر مناطق محروم استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این طرح‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی در سطح استان مرکزی،  با صرف اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیاردتومان و طول دوره شش ساله صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: این اعتبارات به صورت ۵۰ درصد اعتبارات داخلی سپاه و الباقی در قالب هزینه از سوی خیران و سازمان‌ها و نهادی اجرایی استان مرکزی تامین اعتبار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار