فرماندار اراک تاکید کرد؛
تابناک مرکزی - فرماندار شهرستان اراک گفت: احداث شهرک خودروی اراک با هدف انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده مرتبط با خودرو از درون شهر به آن صورت گرفته و نباید به شهرکی نمایشگاهی و بنگاهی تبدیل شود.
کد خبر: ۷۴۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ 13 May 2019

شهرک خودروی اراک باید فقط محل استقرار صنوف مزاحم و آلاینده باشد

حسین بختیاری روز دوشنبه در جلسه کارگروه طرح جامع کاهش آلودگی هوای شهر اراک اظهار داشت: تحقق طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک یکی از خواسته‌های اصلی مردم این شهر است.
فرماندار شهرستان اراک ادامه داد: فرمانداری با همکاری شهرداری برای کاهش آلودگی هوا می‌تواند با تبدیل دو الی سه مسیر سطح شهر مانند عباس آباد به سه راه ارامنه به پیاده راه اقدام کند.

بختیاری با توجه به تأثیر ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در کاهش آلودگی هوا گفت: در این راستا باید تغییر مسیر‌های دوچرخه سواری در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان اراک تغییر مسیر‌های اتوبوس شهری را یکی از مشکلات تشدیدکننده آلودگی هوای اراک بیان کرد و گفت: بازنگری مسیر‌های اتوبوس داخل شهر باید در دستور کار شهرداری اراک قرار گیرد.

وی افزود: یکی از عوامل آلودگی تردد خودرو‌های بدون برگه معاینه فنی است و بایستی بیش از پیش معاینات فنی جدی گرفته شود.

فرماندار شهرستان اراک بیان کرد: ایجاد شهرک خودرو به منظور انتقال مشاغل مزاحم مرتبط با خودرو به آن بوده است که اکنون از هدف اصلی دور شده و به این شهرک امتیازاتی داده شده است. باید شهرداری هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای انتقال اینگونه مشاغل را به شهرک خودروی اراک انجام دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار