برتر
اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، به عنوان دستگاه برتر در حوزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان از سوی استانداری مرکزی معرفی شد.
کد خبر: ۷۴۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ 13 May 2019
 
 
«شهریار فولادوند» مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در این خصوص  گفت: ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص ماده ۶ حمایت از حقوق مصرف کنندگان سال گذشته برای دومین سال پیاپی در این استان با نظارت استانداری مرکزی اجرا شد.

وی افزود: این ارزیابی در ۵ محور شامل، اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان، نظرسنجی از مراجعه کنندگان، رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان و آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع در سازمان انجام شد.

فولادوند مشتری مداری، ارائه اطلاعات در خصوص فرآیند انجام خدمات، افزایش رضایت عمومی و رعایت حقوق ارباب رجوع را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: در ارزیابی ماده ۶ حقوق مصرف کننده در سال ۱۳۹۷ در مجموع ۸۲ دستگاه در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفتند، که این اداره کل با کسب ۹۸ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز شاخص‌های ارزیابی به عنوان دستگاه برتر در این حوزه از سوی استانداری مرکزی معرفی شد.

گفتنی است، از دستگاه‌های برتر حوزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان در نشست شورای اداری استان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک و استاندار مرکزی با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار