شورای اداری استان مرکزی؛
امام جمعه اراک: ملت ایران پشت سر مقام معظم رهبری با اتحاد و همدلی در برابر تهدید‌ها و زورگویی‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۷۴۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ 12 May 2019
ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویی دشمنان

تابناک مرکزی - آیت الله دری نجف آبادی در دومین نشست شورای اداری استان مرکزی گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی و تهذیب نفس است و مسئولان و مدیران در درجه نخست باید خودشان پرچم دار  این معنویت و اخلاص باشند.

وی با بیان اینکه تهدید جمهوری اسلامی ایران توسط ترامپ چیز جدیدی نیست، افزود:  اکنون ملت ایران پشت سر مقام معظم رهبری با اتحاد و همدلی در برابر تهدید‌ها و زورگویی‌های دشمنان ایستادگی کرده و از این گردنه نیز به سلامت عبور می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری افزود: برگزاری انتخابات در کشور باید به بستری برای اجرای قانون تبدیل شده و دستگاه‌های نظارتی باید از آب به آسیاب دشمن ریختن برخی افراد جلوگیری کنند.

استاندار مرکزی هم با اشاره به نزدیک شدن سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری انقلاب اسلامی گفت: باید تمام برنامه ریزی‌ها به نحو احسن صورت پذیرد تا این مراسم با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

اقازده افزود: از استان مرکزی ۵ هزار نفر برای حضور در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعلام امادگی کرده اند.

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس بعنوان یک تهدید برای دشمنان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: با دستور استاندار و صدور احکام اعضای ستاد انتخابات، فرآیند اجرایی در استان همانند سایر استان‌های کشور آغاز شده است.

اکرمی افزود: بر اساس قانون تمام دستگاه‌ها وظیفه دارند در حوزه پشتیبانی و نیروی انسانی با وزارت کشور و استانداری‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: مجریان انتخابات باید به صورت بی طرفانه و در چارچوب قانون و به صورت شفاف، زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: چهلمین نمایشگاه پیروزی انقلاب اسلامی و ارزیابی دستگاه‌ها در خصوص ماده ۶ حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ۲ رویداد مهم سال گذشته در این استان بوده است.

فرخی افزود: چهلمین نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در استان مرکزی با حضور ۹۵ دستگاه برگزار شد که با ارزیابی‌های انجام شده  تعداد ۱۵ غرفه به عنوان غرفه‌های برتر معرفی شدند.

در پایان این نشست از غرفه‌های برتر نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در استان مرکزی و دستگاه‌های برتر حوزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

برنامه ریزی مناسب، ارائه راهکار‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار