رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: فرد کلاهبرداری که در تماس تلفنی و با شیوه کارت به کارت از ۱۱۸ شهروند در چندین استان کشور مبالغ زیادی کلاهبرداری کرده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس استان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۴۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 12 May 2019

دستگيری كلاهبردار كارت به كارت در اراک

سید نورالدین حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاه‌برداری تلفنی با شگرد کارت به کارت بررسی تخصصی موضوع به تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد که فردی طی تماس تلفنی و کشاندن افراد به جلوی دستگاه عابر بانک اقدام به خالی کردن حساب این افراد می‌کند که موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد افرادی ناشناس در تماس تلفنی، با عنوان برنده شدن فرد مخاطب، در یکی از شرکت‌های تلفن همراه و یا مسابقات تلفنی، آن‌ها برای دریافت جایزه به دستگاه عابر بانک راهنمایی کرده و با چرب‌زبانی و شگردی خاص اقدام به خالی کردن حساب این افراد می‌کردند.

حسینی با اشاره به آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس در شناسایی فرد کلاه‌بردار گفت: با توجه به سرنخ‌ها و مدارکی که در روند رسیدگی به این پرونده‌ها به دست آمد، فرد کلاه‌بردار در یکی دیگر از استان‌های کشور شناسایی و در عملیاتی پلیس در مخفیگاهش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس استان انتقال شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم در بازجویی‌های پلیس به ۱۱۸ فقره کلاه‌برداری در اراک و سایر استان‌های کشور تصریح کرد: در ادامه بازجویی‌های پلیس مشخص شد این فرد شیاد برای انجام کلاه‌برداری‌های خود، حساب‌های متعددی را در بانک‌های مختلف باز کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از شناسایی مالباختگان خبر داد و افزود: متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

حسینی با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضا با تمام قدرت آماده برخورد با افراد سودجو و فرصت‌طلب است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کلاه‌برداری موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس خبر دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار