رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان مرکزی گفت: یک ورزشکار این استان به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال هفت نفره دعوت شد.
کد خبر: ۷۴۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 12 May 2019

ابراهیم نصیری گفت: «عباس ترابی» فوتبالیست آینده دار استان مرکزی به دلیل درخشش در مسابقات ملی و استانی به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شد.
وی ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم فوتبال هفت نفر کشور از ۲۷ اردیبهشت ماه جاری تا سوم خردادماه در شهرستان رامسر برگزار می‌شود.
رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان مرکزی بیان کرد: تیم ملی فوتبال هفت نفر i. کشور خود را برای مسابقات جهانی که مرداد ماه امسال در اسپانیا برگزار می‌شود، آماده می‌کند.
نصیری بیان کرد: استان مرکزی از مناطقی است که در زمینه ورزش جانبازان و معلولان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد به طوری که در همه رشته‌های ورزشی این بخش یک یا ۲ ورزشکار از این استان در تیم‌های ملی حضور دارند.
وی افزود: پنج ورزشکار استان مرکزی پارسال در تیم ملی بسکتبال با ویلچر، ۲ ورزشکار در تیم فوتبال هفت نفره، ۲ ورزشکار در تیم ملی دو و میدانی و یک ورزشکار نیز در تیم ملی والیبال نشسته کشورمان حضور داشتند.  
۳۰۰ ورزشکار جانباز و معلول در استان مرکزی به صورت سازماندهی شده در رشته‌های مختلف بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، والیبال ساحلی، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز، تنیس با ویلچر، تیراندازی، تیروکمان و کوهنوردی زیر نظر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان این فعالیت می‌کنند.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار