استاندار مرکزی
استاندار مرکزی با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی در هفته دولت راه‌اندازی می‌شود گفت: کیفیت در ساخت باغ موزه دفاع مقدس با توجه به محدودیت اعتبارات و شرایط فعلی کشور مورد توجه ویژه باشد.
کد خبر: ۷۴۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 11 May 2019

سیدعلی آقازاده ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به روند تکمیل باغ موزه استان مرکزی اظهار داشت: روند ساخت و تکمیل باغ موزه استان مرکزی پیشروی مناسبی داشته و  ابتدای شهریورماه امسال، همزمان با هفته دولت راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: تکمیل باغ موزه به سبب استانی و ملی بودن آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده در این راستا امسال اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل باغ موزه استان مرکزی تخصیص پیدا کرده است. با توجه به شرایط ویژه فعلی کشور، محدودیت منابع و اعتبارات ملی باید در مصرف این اعتبارات صرفه جویی کرده و کیفیت در ساخت باید مورد توجه بنیاد حفظ آثار و سایر دستگاه‌ها قرار گیرد.  

استاندار مرکزی تصریح کرد: ساخت گالری در باغ موزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده بنابراین برای تکمیل پروژه باید پیمانکار در ۳ شیفت کار را به اتمام برساند، بخش عمده‌ای از باغ موزه استان مرکزی ساخته شده، اما برای تکمیل نهایی آن نیاز به یک همدلی و کار جهادی است.

آقازاده بیان کرد: باید تقویم زمانی مشخص شود تا براساس آن کار‌ها را پیش برده و مجتمع باغ موزه استان مرکزی تا هفته دولت تکمیل شود،   مابقی تجهیزات داخلی را هم در سنوات بعدی تکمیل می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار