استان مرکزی؛
در جلسه هماهنگی شروع عملیات باند دوم محور شازند - ازنا مقرر شد ۴۰ کیلومتر از باند دوم این محور در استان مرکزی توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های حمل و نقل کشور اجرا شود.
کد خبر: ۷۴۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 11 May 2019
هماهنگی برای احداث باند دوم محور شازند – ازنا

تابناک مرکزی -  جلسه هماهنگی شروع عملیات باند دوم محور شازند – ازنا با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی؛   مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های شمالغرب شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های حمل و نقل کشور، فرماندار شهرستان شازند، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، مشاوران طرح و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذیربط برگزار شد.  
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در خصوص تصمیات این جلسه  گفت: قرار است که ۴۰ کیلومتر از باند دوم محور شازند – ازنا در استان مرکزی توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های حمل و نقل کشور اجرا شود و برای شروع عملیات اجرایی آن نیاز به یک سری هماهنگی هاست که در این جلسه مورد پیگیری قرار گرفت.
مهدی زندیه وکیلی افزود: به منظور تامین زمین برای تجهیز کارگاه، مقرر شد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در محدوده‌ی مورد نظر، به صورت موقت، اراضی دولتی مورد نیاز را در اختیار پیمانکار پروژه قرار دهد.
وی گفت: هماهنگی لازم جهت تامین مصالح خاکی، با درخواست پیمانکار به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان به عمل آمده و همچنین در خصوص تامین مصالح کوهی نیز مقرر شد که از معادن شن و ماسه کوهی منطقه استفاده شود.  
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی ابراز داشت: جهت تامین آب لازم برای اجرای پروژه مذکور، هماهنگی لازم با شرکت آب منطقه‌ای استان بعمل آمد و مقرر شد، پیمانکار پروژه درخواست کتبی خود را به اداره آب منطقه‌ای شهرستان شازند ارائه نماید تا برای تخصیص موقت آب در دوره ساخت اقدام گردد.  
زندیه وکیلی گفت: موضوع تامین سوخت ماشین آلات راهسازی، صدور مجوز تامین برق و همچنین جابجایی تیربرق‌های واقع در مسیر از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که در این خصوص نیز تصمیم گیری شد.
وی تصریح کرد: در این جلسه اداره کل راه و شهرسازی استان مکلف شد که نسبت به آزادسازی حریم راه در محدوده اجرای پروژه اقدام نماید و همچنین مقرر شد در خصوص تامین موارد ایمنی عبور و مرور در راستای افزایش سطح ایمنی تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده، مشاور در تقاطع راه با روستا‌های واقع در مسیر، نسبت به طراحی تقاطع ... مسطح به شکل زیرگذر با هماهنگی پلیس راهور و راه فا استان اقدام نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار