مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت:
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در ماه مبارک رمضان بسته‌ی حمایتی را به حساب مدد جویان واریز کرد.
کد خبر: ۷۴۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ 10 May 2019

 

 

واریز بسته حمایتی کمیته امداد استان مرکزی در ماه رمضان

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت:در ماه مبارک رمضانبسته ویژه حمایتی مخصوص این ماه به حساب کارت تمام مددجویان حتی مشمولین تبصره ۱۴ کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی واریز کردیم.

مو سی نژاد اظهار کرد:به هر یک از خانواده‌های یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، دو نفره ۱۵۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۲۵۰ هزار تومان و پنج نفر و بالاتر ۳۰۰ هزار تومان تعلق گرفت که به حساب کارت مددجویان واریز گردیده است.

گفتنی است موسی نژاد در نشست خبری که ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار شد، از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان گفت:مخاطبان ما در کمیته امداد نیازمند همراهی و دستگیری خیران هستند و با هدف‌گذاری انجام شده امیدوار هستیم که ۳۵۰۰ حامی در سطح استان برای فرزندان ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان جذب شود. هرساله از ۱۵ رمضان تا ۲۱ رمضان هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام نام‌گذاری شده و از برنامه‌های کمیته امداد توزیع سبد غذایی با ارزش پیش بینی شده ۲۰۰ هزارتومان در بین ۳۶ هزار خانوار تحت حمایت معیشت بگیر است که متناسب بانیت خیران کمک‌های اهدایی می‌تواند به صورت برپایی سفره‌های اطعام و توزیع غذای گرم نیز انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار