استاندار مرکزی گفت:
استاندار مرکزی گفت: در شرایط کنونی کشور که تحریم‌ها روز به روز عرصه را بر مردم تنگ‌تر می‌کنند ضرورت ایجاب می‌کند تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تعامل گسترده‌ای با فعالین بخش خصوصی در حوزه اقتصادی و تولیدی ایجاد کنند.
کد خبر: ۷۴۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 09 May 2019

ارگان های دولتی با فعالان اقتصادی تعامل ویژه برقرار کنند

تابناک مرکزی -  سید علی آقازاده پیش از ظهر امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: در سال جاری باید گام‌های موثری در راستای تسهیل تولید و رونق فعالیت‌های اقتصادی در استان برداریم و این مهم در گرو تعامل ویژه ارگان‌های دولتی با فعالان اقتصادی است.

وی ضمن تاکید بر تشکیل جلسات به صورت ماهانه بیان داشت: سال گذشته  ۱۱ نشست  گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان برگزار شد که نشان از اهمیت و حمایت ویژه از تولیدکنندگان بخش خصوصی در شرایط تحریم است.
نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: انتظار می‌رود با انتخاب هیات رئیسه جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در سال جاری بتوانیم شاهد تحولات مثبت تری در بهبود وضعیت اقتصادی استان باشیم.
وی ادامه داد: سال گذشته جزء استان‌های فعال در حیطه تعامل دولت و بخش خصوصی بودیم که در این راستا باید این مهم را ارتقا بخشیم و جزء استان‌های برتر باشیم.
آقازاده گفت: بر اساس گزارشات متاسفانه برخی دستگاه‌های اجرایی، هماهنگ و همسو به منظور حمایت همه جانبه از فعالان اقتصادی حرکت نکردند که این موضوع پیگیری می‌شود.  ‌
استاندار مرکزی با بیان اینکه برخی زمان‌ها، دستورالعمل‌ها و ضوابط ممکن است اجازه این تعامل و همکاری را ندهند افزود: در شرایطی که تحریم ها، عرصه را بر مردم تنگ‌تر می‌کند باید بتوانیم در راستای تولید بیشتر، تعامل گسترده تری با فعالان اقتصادی فراهم کنیم تا از این شرایط نیز بتوانیم با موفقیت عبور کنیم.
وی گفت: صنعت و کشاورزی دو بال توسعه استان است که نیاز است همانند سال گذشته ۸ تشکل و نظام صنفی فعال در این حوزه‌ها در نشست‌های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی حضور داشته باشند تا بتوان راهکار‌های ویژه‌ای در این نشست ارائه داد.
سید علی آقازاده افزود: پایه نشست‌های شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی نقد و ارائه پیشنهادات و نظرات است که پس از جمع بندی باید به نتایج کارشناسی شده دست یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار