رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی مسیر‌های راهپیمایی مردم استان مرکزی در حمایت از تصمیم شورای عالی امنیت ملی را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۴۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 09 May 2019

مردم استان مرکزی در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی راهپیمایی می‌کنند

حجت‌الاسلام عباس هاشمی با اشاره به بدعهدی و خباثت‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای با کشور‌های موسوم به ۱+۵ و توافق برجام اثبات کننده حسن نیت ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی و بیانگر بی‌تعهدی، بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن سردمداران خون‌آشام آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی شیطان بزرگ است.

وی افزود: گذشت چندین سال از توافقنامه برنامه جامع مشترک و پایبندی دقیق ایران به تعهدات حداکثری با خروج رذیلانه آمریکای پلید از برجام و بدقولی وقیحانه کشور‌های اروپایی نه تنها هیچ مشکلی از مشکلات قبلی حل نشد، بلکه با اقدامات ضد بشری و به مصداق عینی جنایت ضد انسانی دشمن  ضمن تشدید تحریم‌های ظالمانه در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و روانی آرایش جنگی شکل گرفته و آحاد ملت سلحشور و غیور ایران را هدف قرار داده است.

هاشمی عنوان کرد: به توفیق الهی ملت مقاوم علیرغم همه سختی‌ها و تنگنا‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و ضعف مدیریت داخلی با حفظ وحدت و انسجام ملی و حضور پرشورتر از قبل در صحنه بر سختی‌ها فائق آمده و با شکست سنگین دیگری دشمن را به خاک مذلت می‌نشاند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: در همین رابطه از مردم شریف، متدین استان مرکزی برای شرکت در راهپیمایی سراسری نمایش پشتوانه مردمی تصمیم اخیر مسئولان نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی که مقابله مثل حداقلی در برابر نقض عهد و بدقولی‌های طرفین مذاکره بوده دعوت می‌کند.

هاشمی با اشاره به مسیر برگزاری راهپیمایی برعلیه آمریکا و حمایت از تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: این مراسم  پس از اقامۀ نماز پرصلابت جمعه بیستم اردیبهشت ماه  درمصلی‌های نماز جمعۀ سراسر استان مرکزی برگزار می‌شود که امیدواریم مردم استان در این مراسم حضوری دشمن شکن داشته باشند.

وی ادامه داد: این مراسم  درشهر اراک، پس از اقامه نماز جمعه ازجلوی درب مصلی بیت المقدس اراک به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Sweden
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
از طرف همه مردم استان مرکزی سخن نگوووویید
اکثریت مردم از سیاست جنجالی اتمی کشورمان که هیچ سودی برایمان ندارد به ستوه آمده اند و این گرانی ها را زیر همین سیاست غلطی می دانند که به دولت تحمیل شده پس لطفا از طرف همه مردم سخن نگویید همان 300 نفری که به نمازجمعه تان میاید از این حرفها بزنید و لطفا خفه شوید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار