کد خبر: ۷۴۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 08 May 2019
 

به نقل از روز پلاس قاسمی دادستان اراک گفت: با تلاش شبانه روزی دستگاه قضا و نیروی انتظامی و امنیتی «باران شیخی» دختر ربوده شده اهل مهاجران شازند رها و آزاد شد.

قاسمی افزود: در این رابطه متهمان و ربایندگان در چابهار دستگیر شدند.

دادستان اراک ادامه داد: هم اکنون «باران شیخی» در شهر چابهار به سر می برد اما به زودی و بعد از گذراندن مراحل قانونی به آغوش خانواده باز می گردد.

۲۴فروردین سال جاری ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه از طریق تماس با مرکز سامانه ۱۱۰ استان مرکزی اعلام شد که دختری ۸ ساله به نام باران شیخی ساعت ۷:۴۰ به مقصد مدرسه از خانه خارج شده، اما با گذشت ۶ یا ۷ ساعت به مدرسه مراجعه نکرده است.

با پیگیری پلیس مشخص شد باران مفقود نشده و مورد ربایش و آدم ربایی قرار گرفته است که بلافاصله پلیس اقدامات خاص خود را در جهت پیگیری و رها سازی باران شروع و ۲ تیم از کار آگاهان خبره آگاهی استان مرکزی به زاهدان اعزام شدند و ۲ نفر از آدم ربا‌هایی که در استان مرکزی باران را سوار خودرو کرده و به چابهار منتقل کرده بودند دستگیرشدند.

در این رابطه دستگاه قضا، اعضای شورای تامین استان و استاندار مرکزی و پلیس با اولویت سالم بازگرداندن باران به خانواده اش با جدیت پرونده را پیگیری کردند تا اینکه سرانجام با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی آدم ربایندگان دستگیر و باران پس از ۲۳ روز ربایش آزاد شد.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارتباط باران با خانواده گفت: باران در طول مدت ربایش توانسته ۳ بار با خانواده تماس بگیرد اولین تماس ۲۴ ساعت پس از ربایش، بار دوم پنجشنبه هفته گذشته ۱۲ اردیبهشت ماه که حدود ۲۰ دقیقه با خانواده صحبت کرده و بار سوم هم روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه حدود ساعت ۴ بعدازظهر بوده این نشان می‌داد که باران درسلامت هست.

باران شیخی آزاد شد/ دستگیری ربایندگان در چابهار + تصاویر
باران شیخی آزاد شد/ دستگیری ربایندگان در چابهار + تصاویر
باران شیخی آزاد شد/ دستگیری ربایندگان در چابهار + تصاویر
باران شیخی آزاد شد/ دستگیری ربایندگان در چابهار + تصاویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار