حبیب‌الله صابری‌نسب، پیشکسوت قرآنی و کارشناس مذهبی صداوسیمای استان مرکزی به تشریح ۳ برنامه که به‌مناسبت ماه مبارک رمضان آماده شده است، پرداخت.  
کد خبر: ۷۴۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 07 May 2019
تشریح برنامه‌های معرفتی صداوسیمای استان مرکزی
حبیب‌الله صابری‌نسب، پیشکسوت قرآنی و کارشناس مذهبی صداوسیمای استان مرکزی از تدوین ۳ برنامه به‌مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برنامه «چشمه‌سار حکمت» یکی از برنامه‌هایی است که به‌مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در امامزاده عبدالله و آمنه خاتون (ع) اراک، امامزاده محمدعابد (ع) مشهد میقان و حسینیه حضرت علی‌اصغر (ع) ضبط تلویزیونی می‌شود و در این ایام هر روز قبل از اذان مغرب از شبکه آفتاب پخش می‌شود.
وی با اشاره به تشریح موضوعات اخلاقی، معرفتی و معنوی و استفاده از قاریان و اساتید در این برنامه افزود: در این برنامه قاریان آیاتی را تلاوت می‌کنند و آیات توسط کارشناس برنامه که بنده هستم ترجمه می‌شود و با نهج‌البلاغه امیر‌المومنین علی (ع) تطبیق داده می‌شود.
صابری‌نسب افزود: برنامه «بر بال سحر» یکی دیگر از برنامه‌هایی است که با استفاده از سخنان امام راحل، نهج‌البلاغه، تفسیر نمونه و المیزان، اصول کافی، آیات قرآن و میزان‌الحکمه هر سحر در ایام ماه مبارک رمضان از رادیو پخش می‌شود.
وی در پایان از استقبال مردم از برنامه‌های رادیو و تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان احساس رضایت کرد و گفت: برنامه سحر‌های ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و استفاده از آیات و احادیث مسائل عرفانی، اخلاقی، ایمانی و اعتقادی کارشناسی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار