ورزشی
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی؛ سومین مرحله اردوی آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران از صبح چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در خمینی شهر استان اصفهان آغاز شد
کد خبر: ۷۴۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 04 May 2019
بانوی هاکی باز استان مرکزی به اردوی تیم ملی هاکی بانوان دعوت شد
نیلوفر عبدی سرمربیگری تیم ملی هاکی ایران ۱۹ بازیکن از سراسر ایران را به این اردو فراخواند. نفرات دعوت شده نسیم میرزائی از آذربایجان شرقی- سمیرا سلمانی از اصفهان- فاطمه امیدی و بهاره صیدمحمدی و خدیجه قنبری از ایلام- زهرا رشیدیان و زهرا قدایی از خراسان رضوی- مهسا خالقی و زهرا قربانلو از زنجان- فرشته ابراهیمی از لرستان- منیره کیانفر از کرمان- الهام دایی و مینا باقری از گلستان- زیبا یحیوی و مریم حیدری از گیلان- مینا اعتقادی از مازندران- مریم کریمی از مرکزی- ساناز بهرامی و سمیرا یادگاری از همدان می‌باشند.
در این اردوی ۷ روزه هاکی بازان ملی پوش زیرنظر سرمربی تیم ملی تمرینات خود را تا ۱۷ اردیبهشت ماه صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۱ و عصر‌ها از ۱۵ الی ۱۸ در مجموعه ورزشی شهدا و مجموعه ورزشی مادر خمینی شهر پیگیری خواهند کرد ضمن اینکه در این اردو مربیان مینا حسنی و فاطمه رجبیان و بهمراه شهلا گشتاسبی نیا سرپرست تیم حضور دارند.
گفتنی است هفتمین دوره بازی‌های هاکی بانوان ۲۰۱۹ داخل سالن آسیا طی روز‌های ۲۲ الی ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ در شهر «چون بوری تایلند» برگزار خواهد شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار