مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌های استان مرکزی گفت
تابناک مرکزی - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌های استان مرکزی گفت: بارش‌ها و سیلاب اخیر ۸۳۰  میلیارد ریال به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خسارت وارد کرد.  
کد خبر: ۷۴۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 02 May 2019

خسارت ۸۳۰ میلیارد ریالی سیلاب اخیر به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی

علی زندی‌فر در خصوص آسیب‌های وارد شده به راه‌های استان مرکزی پس از سیل بیان کرد: بیشترین میزان خسارت وارد شده به راه‌های آسفالته و ابنیه فنی مربوط به شهرستان تفرش معادل ۱۶۴ میلیارد ریال در رتبه اول است و ساوه با ۱۵۶ میلیارد ریال در جایگاه دوم شهرستان‌های آسیب‌دیده قرار دارد.  
وی افزود: در بحث آسیب به راه‌های شوسه بیشترین خسارت با ۴۰ کیلومتر به راه‌های شوسه شهرستان تفرش وارد شده و پس از آن شهرستان زرندیه با ۳۰ کیلومتر بیشترین آسیب را متحمل شده است.  

زندی‌فر رقم خسارت وارد شده به راه‌های آسفالته و شوسه استان مرکزی را در مجموع ۶۱۰  میلیارد  ریال دانست و در خصوص دیگر خسارات وارد شده گفت: چهار مورد تخریب کامل ابنیه راهداری در شهرستان‌های زرندیه، ساوه و دلیجان و شهر غرق‌آباد رخ داد که مجموع خسارت ریالی آن همراه با جمع خسارات وارده به کل ابنیه استان برابر با ۲۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.  

وی اضافه کرد: در همه شهرستان‌های استان به ابنیه‌های راهداری خسارت وارد شده است به طوری که ۱۰ مورد خسارت ابنیه در خنداب، ۳ مورد خسارت در زرندیه، ۶۵ مورد خسارت در خمین، ۱۲ مورد خسارت در تفرش، ۶ مورد در غرق‌آباد، ۲۵ مورد در محلات، ۴۴ مورد در شازند، ۷ مورد در ساوه، ۶ مورد در آشتیان، ۱۰ مورد در کمیجان، ۳ مورد در اراک و یک مورد خسارت در فراهان برجای مانده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خسارت وارد شده به ۱۹۲ ابنیه مذکور را ۲۲۰ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: در سیل اخیر نیز ۴ دستگاه خودروی سبک، ۳۸ دستگاه خودروی نیمه‌سنگین و ۲۰ دستگاه خودروی سنگین دچار آسیب شده است که ۱۷ میلیارد ریال خسارت بر جای مانده است.  

وی افزود: در کنار آسیب به راه‌ها، ابنیه‌ها و ماشین‌آلات، ساختمان‌های راهداری در شهرستان تفرش، خمین و غرق‌آباد نیز دچار خسارت شدند که برآورد خسارت صورت گرفته برابر با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار