اقدامات ۲۴ ساعت گذشته نیروی انتظامی استان مرکزی؛
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در عملیات مأموران انتظامی شهرستان شازند ۴ تن و ۶۰۵ کیلوگرم خشکبار قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال از ۲ دستگاه خودرو کشف شد.
کد خبر: ۷۳۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 30 April 2019
 
 

 مجموعه‌ای از گزارشات رسیده به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اقدامات نیروی انتظامی طی ساعات گذشته در استان مرکزی به شرح زیر است: 
دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۷۴ فقره سرقت در عملیات پلیس در اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در عملیات پلیس این شهرستان در هفته گذشته خبر داد.

سرهنگ "امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در این باره گفت: با توجه به بازخورد گیری‌های مستمری که از نقطه نظرات اعلامی شهروندان به سامانه‌های تلفنی ۱۱۰ و ۱۹۷ از سوی کارشناسان پلیس این شهرستان انجام می‌شود، طرح‌های عملیاتی پلیس اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی افزود: در هفته گذشته نیز در عملیات پلیس این شهرستان، ۲۸ نفر سارق دستگیر و در مراحل بازجویی‌های پلیس ۷۴ فقره انواع سرقت در اعترافان آنان کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این عملیات همچنین تعداد ۷۴ نفر در جرائم مرتبط با مواد مخدر دستگیر و در حدود ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سرهنگ مختاری با قدردانی از همراهی شهروندان در افزایش امنیت اجتماعی تصریح کرد: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هرگونه گزارش در خصوص موارد مشکوک است.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور ارتقاء هر چه کیفی‌تر خدمات انتظامی، سامانه تلفنی ۱۹۷ نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و پیام تقدیر شهروندان از نوع عملکرد پلیس است.

اجرای طرح نظارت بر سفره‌خانه‌ها و قهوه‌خانه‌های شهر اراک و روستای حسین‌آباد بغدادی / پلمپ ۱۹ واحد صنفی متخلف

 طرح نظارت بر سفره‌خانه‌ها و قهوه‌خانه‌های شهر اراک و روستای حسین‌آباد بغدادی اجرا شد و ۱۹ واحد متخلف پلمپ شد.

سرهنگ "محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی دراین‌باره گفت: با توجه به مطالبات مکرر شهروندان و اعلام نارضایتی از برخی ناهنجاری‌ها در تعدادی از سفره‌خانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها در شهر اراک و روستای حسین‌آباد بغدادی، طرحی نظارتی با هماهنگی مرجع قضائی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۱۹ واحد صنفی به دلیل تخلفات پلمپ و با توجه به نوع تخلفات، برای ۱۹ واحد صنفی اخطاریه پلمپ صادر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پرونده‌های واحد‌های متخلف برای برخورد قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

 

دستگیری سارقان طلاجات خانم ۷۳ ساله در اراک/ برخورد قاطع پلیس با مخلان امنیت اجتماعی

۲ سارقی که با ورود به منزل خانمی مسن، اقدام به سرقت طلاجات او کرده بودند، در اقدام سریع کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت طلاجات خانمی ۷۳ ساله، تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس برای بررسی موضوع آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد، زمانی که این خانم تنها در منزل حضورداشته است، ۲ فرد که صورت خود را با نقاب پوشانیده بودند، وارد منزل وی شده و اقدام به سرقت ۴ عدد النگو و یک‌رشته زنجیر طلای این خانم می‌کنند. سرهنگ " حسینی" با بیات تمهیدات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در شناسایی و دستگیری این فرد بیان داشت: در مراحل تحقیقات، هر ۲ فرد سارق شناسایی و در عملیات جداگانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان بابیان اینکه اموال مسروقه پس از کشف به مالباخته برگردانده شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۴ تن و ۶۰۵ کیلوگرم خشکبار قاچاق در شازند

در عملیات مأموران انتظامی شهرستان شازند ۴ تن و ۶۰۵ کیلوگرم خشکبار قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال از ۲ دستگاه خودرو کشف شد.

سرهنگ "محمد عقیل سلگی" در تشریح این خبر گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با کالای قاچاق، مأموران انتظامی شهرستان به ۲ دستگاه خودروی سواری که از شهر‌های جنوب کشور به سمت تهران درحرکت بودند، مشکوک و هر ۲ خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیف‌شده مقدار ۴ هزار و ۱۰۵ کیلوگرم گردو و تخمه آفتابگردان قاچاق کشف شد.

سرهنگ" سلگی" با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های مکشوفه ۳۰۰ میلیون ریال است اظهار داشت: راننده ۲ دستگاه خودرو در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار