ماجرای حمله به علیرضا افتخاری
تابناک مرکزی - به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان قزوین، علیرضا افتخاری ظهر امروز پس از اتمام کنسرت خود در شهرستان تاکستان حین برگشت به سمت تهران، در مسیر متوجه درگیری عده‌ای در منطقه آراسنج بوئین‌زهرا می‌شود و برای وساطت و خاتمه دادن به این درگیری از خودروی خود پیاده شده و با یکی از همراهانش به محل نزاع نزدیک می‌شود.
کد خبر: ۷۳۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 30 April 2019

ماجرای درگیری علیرضا افتخاری خارج از محدوده شهرستان ساوه بوده است

تابناک مرکزی - به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان قزوین، علیرضا افتخاری ظهر دوشنبه مورخ ۹۸/۲/۹ پس از اتمام کنسرت خود در شهرستان تاکستان حین برگشت به سمت تهران، در مسیر متوجه درگیری عده‌ای در منطقه آراسنج بوئین‌زهرا می‌شود و برای وساطت و خاتمه دادن به این درگیری از خودروی خود پیاده شده و با یکی از همراهانش به محل نزاع نزدیک می‌شود.
حین وساطت، ضربه‌ای از سوی یکی از طرفین دعوا به صورت وی برخورد که منجر به مصدومیت جزئی در صورت افتخاری می‌شود که پس از این اتفاق، فردی که همراه علیرضا افتخاری بود با ۱۱۰ تماس گرفته و ماجرا را گزارش می‌دهد و با حضور نیروی انتظامی در محل درگیری، نزاع خاتمه می‌یابد.  

به گفته پلیس ماجرای حمله به علیرضا افتخاری صحت ندارد، وی نیز شکایتی از این اتفاق نداشته و پس از خاتمه نزاع پیش آمده با همراهان خود راهی تهران شد.  

به گزارش تابناک مرکزی - برخی از اخبار منتشر شده در فضای مجازی حاکی از حمله افراد ناشناس به خودروی این خواننده در نزدیکی ساوه بود که میرزایی فرماندار ساوه نیز با تاکید بر اینکه این درگیری در محدوده ساوه نبوده وقوع این اتفاق در یکی از روستا‌های ساوه را تکذیب کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
سلام کاش اقای افتخاری یک طرفه به قاضی نمی رفت و یا اینکه خبر گزاری ها بی طرفانه گزارش واقعه را میدادند. قضیه اینطور که اقای افتخاری گفتند نیست متاسفانه ایشون از موقعیت اجتماعی خودشون سو استفاده کردن . شرح ماجرا:.. اقای افتخاری که با عجله و سرعت زیاد قصد داشتند از خودروی ریوی که به سمت آراسنج و با زدن راهنما قصد گردش به چپ رو داشت از سمت راست سبقت بگیرن که این کار ایشون با عث میشه هر دو خودرو بیرون جاده و در سمت راست جاده با ترمز شدید ماشین آقای افتخاری متوقف بشه و ایشون با عصبانیت از ماشین پیاده میشن و حرف های دور از شان خودشون رو به راننده نثار میکنند. و برخلاف اون چیزی که رسانه ها گفتند راننده ریو با شناختن اقای افتخاری هیچ گونه بی احترامی به ایشون نمیکنه منتظر پلیس میمونن تا پلیس رسیدگی کنه . ولی ر سانه های ما بدون اینکه حقی برای طرف مقابل این اتفاق قائل باشند فقط به دفاع از اقای افتخاری پرداختند . امیدوارم رسانه های ما عدالت رو رعایت کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار