معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی: کارگران بیشترین سهم را در رونق صنعت استان مرکزی دارند.
کد خبر: ۷۳۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷ 30 April 2019
 

کارگران بازوی اقتصادی استان مرکزی 

فرخی در گفتگوی ویژه خبری شبکه آفتاب گفت: بزرگترین مانع تولید در استان تامین مواد اولیه است که با پیگیری‌های استاندار مواد اولیه برای تولید در اسرع وقت تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه بهترین هماهنگی‌ها در بین دستگاه‌های اجرایی، در استان مرکزی وجود دارد، افزود: وضعیت صنایع بزرگ استان، مانند دیگر صنایع بزرگ کشور وضعیت سختی است، اما با یک همت درون استانی و همکاری با مدیران تمام تلاش ما این است که صنعت پر قدرت به مسیر خود ادامه دهد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی مطرح کرد: کارگران بیشترین سهم را در رونق صنعت استان مرکزی دارند.

فرخی ادامه داد: در شرایط جنگ اقتصادی هستیم، بنابراین در شرایط غیر عادی انتظار ما این است که کارگروه‌های تسهیل اختیارات بیشتری را داشته باشندتا با توجه به شرایط موجود، تصمیم بگیرند.

وی اضافه کرد: برای رونق واحد‌های صنعتی غیر فعال، در وهله اول از فرمانداران خواسته‌ایم این واحد‌های صنعتی را شناسایی کنند، پس از شناسایی واحد‌های غیر فعال، امسال بدنبال بازگرداندن آن‌ها به عرصه تولید هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: بازسازی و نوسازی صنایع استان، کمک به بخش کشاورزی و همچنین کمک به نقدینگی از جمله برنامه‌های استان است.

فرخی با بیان اینکه در شرایط کنونی، باید تلاش کنیم اشتغال موجود را حفظ کنیم، گفت: سال گذشته با شرایط سخت سال گذشته حدود ۱۱ هزار شغل جدید پایدار در استان ایجاد کردیم.

وی یادآور شد: سال گذشته رتبه استان را در نرخ بیکاری حفظ کردیم و هم اکنون در کل کشور رتبه سوم را با ۸ و ۴ صدم درصد حفظ نموده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار