تابناک مرکزی ــ محمدعلی خواجه‌پیری پیشکسوت قرآنی و دبیر کارگروه قرآن و عترت بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء (عج) هفته گذشته در جریان سفر از اراک به تهران، دچار سانحه رانندگی شد و تعدادی از اعضای خانواده ایشان نیز در این حادثه دچار مصدومیت شدند.
کد خبر: ۷۳۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 30 April 2019

تقدیر و تشکر پیشکسوت قرآنی کشور از مردم و مسئولان استان مرکزیمحمدعلی خواجه‌پیری استاندار اسبق استان مرکزی، پیشکسوت قرآنی و دبیر کارگروه قرآن و عترت بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء (عج) هفته گذشته در جریان سفر از اراک به تهران، دچار سانحه رانندگی شد و تعدادی از اعضای خانواده ایشان نیز در این حادثه دچار مصدومیت شدند.

خواجه‌پیری به شرح جزئیات تصادف پرداخت و بیان کرد: هفته گذشته از اراک به سمت تهران حرکت کردیم، تقریبا ۵۵ کیلومتر از اراک رد شده بودیم که از یک ماشین کانتینر‌دار با سرعت تقریبی ۸۰ کیلومتر بر ساعت سبقت گرفتیم، از نیمه آن ماشین که رد شدیم ناگهان ماشین سنگین انحراف به چپ گرفت و از مسیرخارج شد و عملاً جاده کاملاً برای ما قیچی شد. در این لحظه پسرم ماشین را به قسمت خاکی سمت چپ هدایت کرد که بتواند از ماشین سنگین رد شود، ولی ناگهان در مقابل یک پل قرار گرفتیم و با آن برخورد کردیم و متأسفانه همه سرنشینان مجروح شدند.
وی افزود: بنده یک مهره از کمرم شکسته، همچنین ۴ دنده شکسته و به ریه‌ام آسیب خورده، فعلاً مهره کمرم را عمل کردند و عنوان می‌کنند که با موفقیت انجام شده، بقیه هم با گذشت زمان و به تدریج بهتر خواهد شد. متأسفانه همسرم در حالت کماست، پسرم هم از ناحیه مهره‌های کمر دچار شکستگی شده، یکی از دخترانم از ناحیه لگن به مشکل برخورده که عمل جراحی صورت گرفته و عروسم هم از ناحیه دست و پا و فک دچار شکستگی شده است.
پیشکسوت قرآنی کشور ادامه داد: مردم، مسئولان و دوستان و آشنایان اظهار لطف کردند و بنده را شرمنده کردند، گرچه باز هم نیاز داریم در مقابل این وضعیت بحرانی خانواده دعا کنند تا ان‌شاءالله خدا آنچه خیر و صلاح خانواده ماست بر سر راه ما قرار بدهد. یقین دارم مورد آزمایش سختی قرار گرفته‌ایم و از خداوند مدد می‌طلبیم شاکر و صابر باشیم.
دبیر کارگروه قرآن و عترت بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء (عج) در تشریح الطاف مردم و مسئولین در حق خود گفت: من ۳۳ سال قبل از استانداری مرکزی رفتم و حدوداً ۲۰ سال قبل هم از دانشگاه آزاد اسلامی اراک رفتم، ولی کاری که مردم اراک و مسئولان کردند به یک حماسه بیشتر شباهت داشت، مردم نشان دادند به خادمشان لطف وعنایت دارند که البته شرح بزرگواری آنان و مصادیقش قابل وصف نیست.
خواجه‌پیری افزود: من که دیگر در استان مرکزی مسئولیتی ندارم که شخصی بخواهد بخاطر پست و منصب به دیدار من بیاید؛ لذا این برای من خیلی ارزشمند بود و برای همه مسئولان محترم درس‌آموز. از همه استان تشریف آوردند، نماینده محترم، ولی فقیه، استاندار محترم، اعضای شورای شهر، نماینده محترم مردم درمجلس، مدیران استان و عموم مردم که از همه متشکرم.
وی به کمی امکانات بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج) اراک اشاره کرد و گفت: این بیمارستان کمبود‌های جدی دارد، ساختمان جدید در حال ساخت است و ضرورت دارد دولت توجه فوری برای تکمیل آن کند، بیمارستان، ولی عصر (عج) خدمات ارزنده‌ای به انقلاب کرده، در دوران جنگ همه بار بمب باران‌های اراک را تحمل کرده، ناگفته نماند تجهیزات پزشکی خوبی دارد، پزشکان بسیار خوب هم دارد کادر هم عالی هستند، ولی امکانات خدماتی بسیار ضعیف است و همچنین ساختمان‌های ضعیف و فرسوده که سبب شده مردم در رنج باشند.
مدیر قرآنی کشور در پایان از عزیزانی که با تشریف‌فرمایی یا تماس اظهار لطف کردند خاضعانه تشکر کرد و ادامه داد: به طور ویژه از ریاست دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت محترم و پزشکان معزز و کارکنان زحمتکش بیمارستان سپاسگزاری می‌کنم، ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی که امکانات را فراهم کردند همچنین کادر بیمارستان و پزشکان و برای همه خدمتگزاران آروزی سلامتی و توفیق دارم. از همه عزیزان درخواست می‌کنم برای بهبود خانواده بنده که خدمات ارزنده‌ای در حوزه فرهنگ داشته و در امور خیر و یاری نیازمندان پیش‌قدم هستند، دعا کنند.
یادآور می‌شود؛ استاد خواجه‌پیری عصر روز یکشنبه، ۸ اردیبهشت‌ماه از بیمارستان مرخص گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار