تابناک مرکزی - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کنگره صرفا یک جلسه یادبود و یادمان نیست و تفاوت آن با این مجالس عمومی در این است که بتوانیم نقش استان را در تمام زمینه‌ها به خوبی تبیین کنیم. هدف ما این است که در سایه برکات این کنگره متفاوت‌تر از همیشه با خانواده شهدا روبرو شویم و یکی از دستاورد‌های این کنگره دل‌جویی از خانواده شهدا و ایثارگران باشد.  
کد خبر: ۷۳۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ 28 April 2019

به گزارش تابناک مرکزی، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز ۸ اردیبهشت‌ماه در همایش سفیران کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: همایش امروز اهدافی را دنبال می‌کند و امیدواریم در پایان همایش به این اهداف دست پیدا کنیم، امسال قرار بر این است که کنگره اصلی در مهرماه برگزار شود و برگزاری آن پیش‌زمینه‌هایی نیاز دارد که قریب به ۴ سال است که انجام پیش‌زمینه‌های آن آغاز شده است.
کریمی بیان کرد: قسمتی از این پیش‌زمینه‌ها جمع‌آوری بخش عمده‌ای از عملکرد استان است که شامل عملیات‌ها و حضور فیزیکی رزمندگان در قالب ارگان‌های مختلف، پشتیبانی‌های انجام شده از جبهه و جمع‌آوری آمار ایثارگران بوده که بخشی از آن صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: با توجه به جمع‌بندی‌های انجام شده ۷۰ هزار رزمنده، ۱۶ هزار جانباز، بیش از ۷۰۰ آزاده و ۶۲۰۰ شهید در استان مرکزی وجود دارد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کنگره صرفا یک جلسه یادبود و یادمان نیست و تفاوت آن با این مجالس عمومی در این است که بتوانیم نقش استان را در تمام زمینه‌ها به خوبی تبیین کنیم. هدف ما این است که در سایه برکات این کنگره متفاوت‌تر از همیشه با خانواده شهدا روبرو شویم و یکی از دستاورد‌های این کنگره دل‌جویی از خانواده شهدا و ایثارگران باشد.
کریمی ادامه داد: فضای مجازی آلوده است و به هر عنوانی خاطر خانواده شهدا و ایثارگران را مکدر می‌کنند تا بتوانند این جمع را از انقلاب جدا کنند، اما نه تنها موفق نشده‌اند بلکه در آینده نیز به هدف خود دست پیدا نخواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار