مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: انتقال ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی برای افزایش روحیه ایثار، شهادت و اتحاد در جامعه از برنامه های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی است.
کد خبر: ۷۳۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ 28 April 2019
 
انتقال ارزش ها و آرمان های انقلاب هدف کنگره ملی استان است
 
به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی انصاری فر پیش از ظهر امروز هشتم اردیبهشت ماه ۹۸ در حاشیه همایش توجیهی سفیران کنگره کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی گفت:  شهدا برای دفاع از عزت و سربلندی این مملکت وظیفه خود را ادا کردند اکنون نوبت ماست که بدانیم در راه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادتی که شهدا بنا کرده اند باید چه کنیم.
وی با بیان اینکه برگزاری کنگره صرفا یک وظیفه اداری نیست، افزود: همه باید با تلاش و همکاری برای برگزاری مطلوب‌تر کنگره شهدا گوشه‌ای از دین خود را به شهدا ادا کنیم.
انصاری فر با اشاره به اینکه همه شهدا مقرب درگاه خدا هستند، گفت: استان مرکزی با توجه به اینکه زادگاه و خواستگاه امام راحل است این کنگره با بررسی نقش امام شاخص‌تر از سایر کنگره هاست واین استان شهدای شاخص زیادی دارد و به همین خاطر باید تلاش کرد بدون کوچکترین مشکلی کنگره شهدا با شکوه و آبرومندی  و در خور شان این عزیزان برگزار شود.
وی گفت: انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای افزایش روحیه ایثار، شهادت و اتحاد در جامعه از برنامه‌های این کمیته است.
انصاری فر تصریح کرد: بدون تردید عزت، اقتدار و صلابت امروز ایران عزیز اسلامی، بیش از هر چیز مرهون خون پاک شهدا و رشادت و فداکاری غیورمردانی است که در دفاع از عزت و شرف میهن عزیز اسلامی قامت برافراشتند و با جانفشانی در عرصه‌های مختلف و مقاطع تاریخی و حساس انقلاب اسلامی، پیام آوران ایستادگی و مقاومت و الگو‌های بی بدیل ایثار و ازخودگذشتگی شدند.
وی گفت:به یقین برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان، اقدامی ارزشمند، مؤثر و شایسته و بایسته قدردانی و شکرگزاری است؛ چراکه توسعه و ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت، در آشنایی نسل جوان و نوجوان با رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام و الگوگیری از هدف و پیام شهدا و همچنین سیره و روش زندگانی آن عزیزان، نقش بسزایی خواهد داشت.
وی گفت: امروز باید از همه ظرفیت‌ها مثل فضای مجازی در ترویج عمل شهدا، فرهنگ دفاع مقدس و آموزه‌های دینی در جامعه استفاده و فرهنگ شهادت و ایثار نهادینه شود.
گفتنی است کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی مهر ماه امسال در اراک برگزار می‌شود.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار