مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: پس از انقلاب اسلامی نیرو‌های سپاه و بسیج در مقاطع مختلف تاریخ کشور همیشه پای‌کار نظام بوده و هستند.
کد خبر: ۷۳۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 27 April 2019
مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی:
سپاه و بسیج در مقاطع مختلف همیشه پای‌کار نظام بوده‌اند

تابناک مرکزی؛ به نقل از ندای تفرش، آیت‌الله سپاسی آشتیانی مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی امروز در همایش مشترک طلاب و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج تفرش که در حوزه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: پس از انقلاب اسلامی نیرو‌های سپاه و بسیج در مقاطع مختلف تاریخ کشور ازجمله دوران سازندگی، هشت سال دفاع مقدس، مبارزه با گروهک‌های تروریستی و تکفیری در منطقه و حتی در رفع محرومیت و کمک‌رسانی در حوادث طبیعی به‌خوبی عمل کرده‌اند و همیشه پای‌کار نظام بوده و هستند.

 

 

سپاسی آشتیانی، وفاداری به ولایت، پای‌کار بودن و بصیرت نیرو‌های سپاه و بسیج را از ویژگی‌های این نهاد‌های مردمی و انقلابی عنوان کرد و افزود: این ویژگی‌ها و مؤلفه‌ها باعث شده که دشمنان نظام و انقلاب با توجه به شکست توطئه‌ها و کارشکنی‌هایشان توسط این نهاد‌های انقلابی، سپاه را در لیست خود به‌عنوان تروریست معرفی کند.

 

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی بیان کرد: این مضحک است که نیروی نظامی یک کشور را که بر اساس قانون آن کشور است تروریست معرفی کند؛ آمریکا و اسرائیل خود تروریسم در منطقه هستند.

وی افزود: گروه تروریستی داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی در منطقه هنوز گلوله‌ای به سمت صهیونیست‌ها و آمریکا شلیک نکرده‌اند، ولی مردم مسلمان را در کشور‌های مختلف به خاک و خون می‌کشند. این نشان از همدستی نیرو‌های تروریستی با آن‌ها دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی ادامه داد: بر اساس معیار امام خمینی (ره)، هر نیرویی که شیاطین روی آن‌ها حساس هستند نیروی خوب و هر نیرویی که شیاطین از آن‌ها تعریف می‌کند، همدست شیطان است.

سپاسی آشتیانی با اشاره به تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا، بیان کرد: حماقت دشمنان سبب شد که حمایت مردم از نیروی انقلابی و وفادار سپاه پاسداران افزایش یابد و کارکرد سپاه در جامعه تحکیم یابد.

وی با اشاره به آیات ابتدایی سوره انفال، خاطرنشان کرد: تسلیم در برابر خدا و، ولی امر یک ارزش است و بزرگان بر اساس مقام تسلیم پیشرفت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رجبی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش هم در این مراسم با اشاره به اینکه شهید مطهری مبنای ارزش‌های اسلامی را در انقلاب پیاده کرد گفت: ازآنجایی‌که سپاه هم نهادی انقلابی و ارزشی بر مبنای اعتقادی به وجود آمده و نقش علما هم در مباحث اعتقادی پررنگ است، به همین دلیل ۷ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه که مصادف با سالروز شهادت شهید مطهری است به نام هفته عقیدتی در سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار