استان مرکزی با ثبت رکورد بیش از یک میلیون تردد در روز، چهارمین استان پرتردد کشور است.
کد خبر: ۷۳۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 27 April 2019

 

 

 

استان مرکزی چهارمین استان پرتردد کشور

به گزارش تابناک مرکزی؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: استان مرکزی با برخورداری از ۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه در چهار راه ارتباطی کشور قرار گرفته که با ثبت رکورد تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در روز در تعطیلات نوروز چهارمین استان پرتردد کشور شد.
زندی فر افزود: جابجایی ٢ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر مسافر و ۱۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تن بار به سراسر کشور با ٨ هزار و ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه و ۱۳ هزار نفر راننده فعالیت بخش حمل و نقل عمومی استان در سال ٩٧ بوده است.
او  در ادامه گفت: به منظور افزایش ایمنی در تردد ٣٢ نقطه پرحادثه در راه‌های استان مرکزی شناسایی شده که ۱۰ نقطه از این نقاط به زودی ایمن سازی می‌شوند و در سال گذشته هم ۱۴ نقطه از تقاطع‌های اصلی به روشنایی مجهز شده که نقش به‌سزایی در افزایش ایمنی و کاهش تصادفات داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  استان مرکزی افزود: بازرسی پی‌درپی از ناوگان حمل و نقل عمومی، آموزش مدیران فنی شرکت‌های مسافربری و رانندگان وانت بار و موتورسیکلت‌ها و همچنین ایمن‌سازی مدارس حاشیه جاده‌ها از جمله اقدامات اجرایی در خصوص افزایش ایمنی در بخش حمل و نقل بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار