شهردار کلانشهر اراک در صحن علنی شورای اسلامی شهر خبر داد: 
شهردار کلانشهر اراک، عصر روز ۲ اردیبهشت ماه ۹۸ با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر گفت: دو تقاطع شریعتی و میدان ورزش این کلانشهر، تا پایان خرداد ماه به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک قرار می‌گیرند.  
کد خبر: ۷۳۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 23 April 2019

 

 
شهردار کلانشهر اراک، عصر روز ۲ اردیبهشت ماه ۹۸ با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر گفت: دو تقاطع شریعتی و میدان ورزش این کلانشهر، تا پایان خرداد ماه به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک قرار می‌گیرند.  
مهندس شفیعی افزود: پل میدان شریعتی پانزدهم و میدان ورزش ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری توسط پیمانکار به شهرداری این کلانشهر تحویل می‌شود.  
وی ادامه داد: پل شریعتی پس از انجام آسفالت، نصب علایم ترافیکی و گاردریل توسط شهرداری کلانشهر اراک پانزدهم و پل میدان ورزش ۳۰ خرداد ماه زیر بار ترافیک می‌روند.  
شهردار کلانشهر اراک با یادآوری برخی خسارت‌های بارش باران به پل میدان ورزش خاطر نشان کرد: رفع نواقص ایجاد شده در این پل در دستور کار شهرداری، مشاور و پیمانکار بوده و عملیات بتن ریزی در حال انجام است.  
مهندس شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود ساماندهی سرعت گیر‌ها و لکه گیری خیابان‌های کلانشهر اراک را از برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و افزود: ساماندهی و لکه گیری آسفالت خیابان‌های محسنی، دکتر حسابی و حاج باشی این کلانشهر با بهبود وضعیت جوی انجام می‌شود.  
فدایی رییس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز در این نشست گفت: با وجود اینکه طرح میدان ورزش این کلانشهر قبل از تحویل دچار مشکل شده، ولی زمان و منابع مردم برای ایجاد این طرح صرف شده است.  
وی افزود:برای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، نیاز است شهرداری اراک در انجام قرارداد‌های طراحی و اجرا توسط پیمانکاران، نظارت بیشتری داشته باشد.  
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز در این نشست گفت: سلامت افراد در تردد از پل میدان ورزش اولویت این شورا بوده و باید علت بروز آسیب در این طرح به صورت اصولی مشخص و نواقص آن برطرف شود.  
ایرج رضایی افزود: شیب ایجاد شده در طرح تقاطع غیر همسطح میدان ورزش مربوط به یک لاین نبوده بلکه مربوط به تمامی پل است که باید برطرف شود.  
وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: آموزش ضمن خدمت در شهرداری اراک به فراموشی سپرده شده است و اکنون با وجود فعالیت برخی متخصصان در شهرداری این افراد نمی‌توانند نیاز این نهاد را برطرف کنند.  
رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز در این نشست از امضا تفاهم نامه بین شهرداری و بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد و گفت: این تفاهمنامه با هدف پرداخت تسهیلات به افراد برای تسویه بدهی به 
به شهرداری این کلانشهر امضا شده است
دکتر کاوه فلاک افلاکی ساماندهی سرعت گیر‌ها و لکه گیری آسفالت خیابان‌های کلانشهر اراک را از جمله برنامه‌های مهم شهرداری عنوان کرد و افزود: اکنون ورودی و خیابان‌های این کلانشهر برازنده مردم نبوده و نیازمند ساماندهی است.
مرادی عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز در این نشست با یادآوری برخی مشکلات شرکت‌های صنعتی کوچک در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اکنون با وجود زمین در برخی شهرک‌های صنعتی این شهرستان از واگذاری آن‌ها به واحد‌های صنعتی کوچک خودداری می‌کند.  
وی افزود: چهار واحد تولیدی کوچک در شهرک‌های صنعتی شهرستان اراک به دلیل برخی فشار‌ها در آستانه تعطیلی قرار گرفته و نیاز است برای جلوگیری از تعطیلی این واحد‌ها اقدام مناسب توسط مسوولان انجام شود.  
مرادی با یادآوری واگذاری کارخانه هپکو اراک به برخی شرکت‌های اقماری ادامه داد: این شرکت‌ها مدیرانی را از سایر استان‌ها در کارخانه هپکو به کارگیری کرده اند که تنها ۲ تا سه روز در هفته در این شرکت حضور می‌یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار