وزیر آموزش و پرورش:
وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ظاهرا دفتر یونیسف در ایران آماری از بازماندگان از تحصیل به خاطر سیل منتشر کرده است که از اساس ناصحیح است.
کد خبر: ۷۳۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 22 April 2019

 

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش ایرنا، «سید محمد بطحایی» روز دوشنبه در صفحه شخصی خود در توئیتر آورده است: به غیر از معدود مواردی در خوزستان که به دلیل اسکان هموطنان سیل‌زده در مدرسه هنوز امکان تشکیل کلاس فراهم نشده است، در سایر مناطق و استان‌ها با همت معلمان عزیز، دانش‌آموزان با روش‌هایی مثل سرویس ایاب و ذهاب رایگان، کانکس ، کلاس‌های ویژه و... مشغول تحصیل شده‌اند.»
صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) روز جمعه 30 فروردین در گزارشی با اشاره به خسارات گسترده سیل اخیر در ایران اعلام کرده بود: بر اثر سیل ویرانگر اخیر 100 هزار کودک از تحصیل و هزاران کودک دیگر از فوریت‌های بهداشتی محروم شده‌اند و برای کمک‌های ضروری به کودکان بیش از 9 میلیون دلار بودجه نیاز است.
یونیسف در این گزارش ادعا کرده بود: سیل ویرانگر در سه چهارم از استان‌های ایران زندگی 10 میلیون نفر را تحت تاثیر قرار داده که از این میان دو میلیون نفر به شدت آسیب دیده و 500 هزار نفر نیز بی خانمان شده‌اند که نیمی از آنها کودکان هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار