سیدسعید شاهرخی با اشاره به هدیه نوروزی همدان برای خبرنگاران سراسر کشور، گفت: بازدید اماکن تاریخی همدان در ایام نوروز برای خبرنگاران رایگان است.
کد خبر: ۷۲۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵ 21 March 2019
استاندار همدان گفت: بازدید اماکن تاریخی همدان در ایام نوروز برای خبرنگاران رایگان است و می‌توانند از این امتیاز استفاده کنند.

به گزارش مهر، وی اضافه کرد: دیدن اماکن تاریخی دولتی همدان در ایام نوروز برای خبرنگاران سراسر کشور که همدان را برای گردش نوروز انتخاب کرده‌اند رایگان خواهد بود و این اقدام در راستای تکریم خبرنگاران سراسر کشور و خانواده‌های آن‌ها و در راستای ترویج و گسترش گردشگری صورت گرفته است.

گفتنی است، استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران در غرب کشور قرار گرفته و از شمال با استان‌های زنجان و قزوین، از جنوب با استان لرستان، از شرق با استان مرکزی و از غرب با استان‌های کردستان و کرمانشاه همسایه است و با وجود انواع جاذبه‌های مذهبی، طبیعی و تاریخی، گروه‌های مختلف مردم را با هر نوع سلیقه و ذائقه‌ای به خود جذب می‌کند.

همچنین میزبانی همدان از دو رویداد بین المللی در سال ۲۰۱۸ همدان را بیشتر معرفی کرده و انتظار می‌رود نوروز امسال شاهد حضور بیشتر مسافران و گردشگران در همدان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار