ظاهر پور مجاهد با بیان اینکه باید توان خود را به‌کار گرفته و در زمینه جذب گردشگر به صورت اساسی کار کنیم، گفت: باید فرهنگ جذب گردشگر و برخورد مناسب با مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تقویت شود.
کد خبر: ۷۲۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸ 21 March 2019
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان گفت: برگزاری رویداد‌های بین المللی در همدان گرایش مردم برای سفر به استان همدان را افزایش داده است.

به گزارش مهر، پور مجاهد در بازدید ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان با تبریک فرارسیدن سال جدید و بیان اینکه از دست اندرکاران ستاد خدمات سفر قدردانی می‌کنم گفت: نمونه همین ستاد در شهرستان‌ها و با نظارت فرمانداران دایر شده است تا خدمات مناسب به مسافرین ارائه شود.

پور مجاهد با تاکید بر اینکه شرایط خوبی در استان همدان وجود دارد و برگزاری رویداد‌های بین‌المللی در همدان گرایش مردم را برای سفر به استان همدان افزایش داده است، گفت: آمار‌ها نشان دهنده سیر صعودی در جذب گردشگر است.

وی با بیان اینکه باید توان خود را به‌کار گرفته و در زمینه جذب گردشگر به صورت اساسی کار کنیم، گفت: باید فرهنگ جذب گردشگر و برخورد مناسب با مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تقویت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان عنوان کرد: استان همدان باید در توسعه و حضور در برنامه‌های کشوری و بین‌المللی سرآمد باشد.

پور مجاهد با تاکید بر اینکه استان همدان این استعداد را دارد، گفت: همدان نیرو‌های بسیار خوبی دارد که در کنار برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند مسیر توسعه به صورت قوی‌تری پیگیری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار