تابناک مرکزی: استاندار مرکزی گفت: نمایشگاه سراسری دستاوردهای سازمان‌های اجرایی استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 28 January 2019

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم؛ سیدعلی آقازاده، با اشاره به برگزاری نمایشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی اظهار داشت: با قرار داشتن در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب و با توجه به شرایط کنونی لزوم ارائه گزارش اقدامات انجام شده در چهار دهه پیروزی انقلاب بیش از پیش است.

وی افزود: برهمین اساس نمایشگاه دستاودهای دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و انقلاب اسلامی استان مرکزی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌للمللی استان مرکزی برگزار می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در این نمایشگاه تمام  دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی و نظامی حاضر شده و  دستاوردهای خود را به صورت عکس، فیلم و غیره به نمایش می‌گذارند.

آقازاده ادامه داد: دشمن با توطئه‌های خود سعی در متشنج کردن فضا دارد، هم اکنون باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم به ویژه نسل جوان بیان و ارائه کنیم تا آنها با آگاهی بیشتر فریب دشمن را نخورند و توطئه‌های آنها را خنثی کنند.

استاندار مرکزی بیان کرد: بر همین اساس همه دستگاه‌ها، نهادها، ادارات مکلف هستند دستاورهای 40 سال نظام را در ادارات خود در این نمایشگاه به نمایش بگذارند.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه از حضور صنایع استان هم بهره برده و آنها هم دستاوردهای 40 ساله خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند، مردم استان به ویژه نسل جوان هم می‌توانند برای کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر از دستاوردهای 40 ساله نظام از ابتدای دهه فجر به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مراجعه کرده و از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار