معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: طرح نظارتی ویژه نوروز از یکم بهمن ماه آغاز شده و تا 15 اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۰۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 28 January 2019

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صداوسیما؛ معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز 98 از یکم بهمن ماه آغاز و تا 15 اردیبهشت ماه سال ادامه خواهد داشت.

قربانیان افزود: امسال با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و جنگ اقتصادی که اعتقاد داریم بر علیه نظام جمهوری اسلامی توسط دشمنان ترتیب داده شده نظارت بر بازار را با حساسیت بیشتری دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان و کارشناسان این نهاد با اولویت مراکز عرضه کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار، مواد پروتئینی و میوه و تره‌بار انجام می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه کرد: در حال حاضر کمبود هیچ کالایی در بازار وجود ندارد، متاسفانه در فرهنگ مصرفی خانوار‌ها ایرانی انبار کردن اقلام داخل خانه مرسوم است، قطعا برخی از افزایش قیمت‌ها با شرایط درآمدی مردم همخوانی ندارد، اما کمبود کالای نیز گزارش نشده و این گرانی‌هایی با شرایط کلان اقتصادی کشور ارتباط دارد.

قربانیان گفت: افزایش قیمت ارز در برخی کالاها شرایط نابهنجاری را ایجاد کرده و آنچه که وظیفه ما است رصد تخلفاتی است که ممکن است در حوزه بازار رخ دهد که در این راستا با جدیت اقدام می ‌ شود.

تلفن 124 به منظور ثبت گزارش‌های مردمی برقرار بوده و با طرح شکایات در همان روز نسبت به بررسی و رسیدگی اقدام و نتیجه نیز به شهروندان منعکس می‌شود.

کارشناسان و بازرسان در راستای سیاست‌های سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان کشور بر فعالیت صنوف مختلف در استان نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار