فرماندار ابرکوه مطرح کرد:
فرماندار ابرکوه در راستای رفع مشکلات کامیون داران و بی‌عدالتی‌های موجود در تقسیم بار گفت: تا زمان تشکیل کنسرسیوم که 6 ماه طول می‌کشد، شرکت تعاونی کامیون داران نسبت به نوبت‌دهی و اعلام بار عادلانه اقدام کند.
کد خبر: ۷۰۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ 23 January 2019

جلسه کمیته حمل‌ونقل شهرستان با حضور نمایندگان کامیون داران و رانندگان و همچنین دادستان عمومی انقلاب ابرکوه در محل فرماندار برگزار شد.

محمد کاظمی نسب با بیان اینکه ابرکوه دارای 2 هزار راننده با بیش از هزار کامیون و خودرو سنگین است، اظهار کرد: قشر فعال رانندگان و کامیون داران با تلاش شبانه‌روزی خود مهم‌ترین نقش را در حمل‌ونقل و ایجاد اشتغال دارند؛ بنابراین کلیه مشکلات آنان باید مورد پیگیری قرار گیرد تا بتوانند با آسودگی خاطر وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند.

کاظمی نسب با اشاره به برخی از مشکلات قشر نامبرده، اذعان کرد: راه‌اندازی سالن و دفتر اعلام بار و نوبت‌دهی یکی از نیازهای کامیون داران است که وجود آن در شهرستان به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو، ضروری است.

وی با بیان اینکه دولت نمی‌تواند در جزئیات حمل‌ونقل و اعلام بار ورود کرده و این امر بر عهده مؤسسات حمل بار است، افزود: بر همین اساس انجمن صنفی رانندگان در راستای توزیع عادلانه بار باید هر چه سریع‌تر نسبت به تشکیل کنسرسیوم اقدام کرده و گامی مهم در جهت کاهش نابرابری‌ها و اعتراض و شکایات جمع کثیری از رانندگان، بردارد.

فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: تا زمان تشکیل کنسرسیوم که حداقل 6 ماه طول خواهد کشید، شرکت تعاونی کامیون داران نسبت به نوبت‌دهی و اعلام بار اقدام کند تا بارهای موجود در شهرستان به‌طور مساوی بین باربری‌ها تقسیم شود.

در ادامه محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه عنوان کرد: باربری‌ها و انجمن‌های حمل بار هر چه سریع‌تر مشکلات به وجود آمده را مرتفع نمایند در غیر این صورت اگر پس‌ازاین تخلفی در این زمینه رخ دهد، به‌صورت کاملاً جدی با متخلفان برخورد خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار