مدير عامل شركت توسعه شهرك صنعتي مهريز گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار شرکت دانش بنیان در زمینه ‎‎ های داروسازی، مواد شیمیایی، بافندگی و نساجی در این شهرستان با هدف ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه راه ‎ اندازی شده است.
کد خبر: ۷۰۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 23 January 2019

«حمیدرضا بشارت» به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامی، افزود: از مجموع این شرکت‏‏های دانش بنیان، دو شرکت که در زمینه پلی اتیلن و طب فعالیت دارند، از نظر عملکرد در کشور بی نظیر هستند.

وی ادامه داد: تمام زیرساخت‏های لازم برای مشارکت بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری به خصوص در زمینه تولید محصولات کم آبخواه و خورشیدی فراهم است.

به گفته مدیر عامل شهرک صنعتی مهریز، هم‏اکنون هفت واحد شیمیایی، نساجی، غذایی، فلزی، سلولزی، برق و سنگ در این شهرک مستقر و مشغول به کار هستند.

بشارت همچنین از فعالیت 100 واحد تولیدی و صنعتی فعال با اشتغالزایی حدود دو هزار نفر در منطقه خبر داد و گفت: خوشبختانه زمین و امکانات برای واگذاری و حضور بخش خصوصی در منطقه فراهم است.

وی با بیان این که تاکنون 218 قطعه زمین به متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی در شرکت شهرک واگذار شده است، تصریح کرد: متقاضیان برای فعالیت می‏‏توانند از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری شهرستان اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار