مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مرکزی:
تابناک مرکزی: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مرکزی گفت: قانون فصل الخطاب انتخاب شهردار اراک است و مجموعه استان هیچ دخالتی در این خصوص ندارد.
کد خبر: ۷۰۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 16 January 2019

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام ایرنا، حمید حیدری افزود: پرونده «سعید نادری» شهردار منتخب شورای اسلامی کلانشهر اراک به وزارت کشور ارسال شده و به زودی نتایج بررسی های این وزارتخانه ابلاغ می شود.

وی ادامه داد: در صورت تایید گزینه منتخب شورای اسلامی شهراراک برای تصدی کرسی شهرداری از سوی وزارت کشور، پرونده شهردار منتخب به دستگاه های نظارتی و امنیتی ارسال و مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مرکزی اراک اظهار داشت: پیش بینی می شود حداکثر تا یک ماه آینده نظر قطعی مراجع ذیربط در خصوص وضعیت شهردار اراک به استان ابلاغ می شود.

حیدری گفت: نماینده عالی دولت در استان مرکزی و نماینده ولی فقیه در استان نیز نظرات خود را عنوان کرده اند و ممکن است که این نظرات به وزارت کشورهم منعکس شده باشد.

پس از ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی و برخی نهادهای مشمول، داوود تاجران شهردار منتخب کلانشهر اراک در آبان ماه سال جاری از قطار پارلمان شهری اراک پیاده شده و « ابولفضل شالی بگ» به سرپرستی شهرداری اراک انتخاب شد.

با گذشت مدتی اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک سرانجام شهردار منتخب را از این دو گزینه « سعید نادری» و « محمد جعفرپور» برگزیدند.

سعید نادری نائب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر اراک دهم دی ماه با کسب هشت رأی از 11 مأخوذه اعضای شورای شهر به عنوان شهردار منتخب کلانشهر اراک معرفی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار