تابناک مرکزی: حسین خبیری مشاور سابق مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک شد.
کد خبر: ۷۰۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 06 January 2019

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از برنا، سعید اکبرزاده با اعلام رسمی خبر انتخاب مدیر عامل جدید باشگاه آلومینیوم اظهار کرد: طی بررسی گزینه های مطرح شده در هیات مدیره برای تصدی مدیر عاملی باشگاه، اعضای هیات مدیره بر روی  حسین خبیری به توافق رسیدند و به اتفاق به ایشان رای دادند.

نایب رییس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک افزود: طی روزهای گذشته و پس از کناره گیری علیرضا دهشمند، رزومه کاری چند کاندیدا مطرح شده برای تصدی این پست بررسی شد که بر این اساس  خبیری با توجه به سوابق درخشان خود و اینکه مدیر کاملا ورزشی بودند بهترین شرایط را برای تصدی این پست دارا بود.

اکبرزاده ادامه داد: هیات مدیره، برنامه و هدف باشگاه را برای ادامه نیم فصل دوم خدمت آقای خبیری ارائه داد که از جمله آن میتوان به برطرف کردن تمام نقاط ضعف تیم برای رسیدن به هدف نهایی صعود به لیگ برتر نام برد.

نایب رییس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که آیا آقای خبیری به واسطه اصالت کرجی سکونت در تهران قرار است مدیر پروازی و در رفت و آمد برای باشگاه باشند، گفت: خیر، طبق توافق به عمل آمده با ایشان قرار است که در اراک ساکن شوند و هر روز در باشگاه حضور داشته باشند.

اکبرزاده در پاسخ به این سوال که آیا مدیرعامل جدید بجای آقای دهشمند عضو هیات مدیره باشگاه می شود، عنوان کرد: خیر آقای دهشمند همچنان عضو هیات مدیره باشگاه هستند و قرار است با مشاوره های خود، ما و باشگاه را همراهی کنند و در جلسه ای که امروز با اعضای هیات مدیره برگزار شد بطور رسمی از تمام زحمات ایشان در یک سال و نیم اخیر قدردانی شد.

وی در خصوص اردوی برگزار شده در تهران نیز گفت: اردوی بسیار خوب و پر باری بوده است و بازیکنان با روحیه خوبی در اردو حاضر شدند و با امید خدا با آمادگی کامل به استقبال اولین بازی می رویم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار