مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:
تابناک مرکزی: کمیته تشکل های مردم نهاد برنامه ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی را تبیین کردند.
کد خبر: ۷۰۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 06 January 2019

به گزارش تابناک مرکزی؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در در جلسه کمیته تشکل های مردم نهاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد هدف از تشکیل این جلسه را همفکری و برنامه ریزی برای برگزاری مراسم باشکوه چهل سالگی انقلاب اسلامی عنوان و گفت: ایجاد موج انقلابی در کشور برنامه های دشمن را خنثی خواهد کرد و تهدیدات را به فرصت مبدل خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه انفعالی برخورد نکردن نیروهای انقلاب بسیار مهم است خاطرنشان کرد: دومین هدف از برگزاری این جلسات تحرک پذیری بدنه اجتماع است و برای این تحرک پذیری باید برنامه ریزی و ساماندهی صورت پذیرد.

حجت الاسلام قربانپور باقدردانی ازکانون های فرهنگی، هیئات مذهبی و دیگر مجموعه هایی که برای برگزاری جشن باشکوه انقلاب قدم برمیدارند افزود: در این نشست مقرر شد در یکم بهمن ماه برنامه ای سراسری همزمان با حضور نیروهای مدافعین انقلاب متشکل از هیئات مذهبی، کانون مداحان، بسیج جبهه فرهنگی انقلاب و سایر اقشار برگزار شود.

برگزاری دعای ندبه، برنامه 40 شب 40 برنامه در اراک، تهیه نرم افزار 40 سال دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی و ایران، برگزاری برنامه های قرآنی و ارائه دستاوردهای انقلاب از جمله برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان عنوان شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار