روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول نوبت عصر شهر اراک روز یکشنبه شانزدهم دی ماه تعطیل است.
کد خبر: ۷۰۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ 06 January 2019

به گزارش تابناک مرکزی؛ روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول نوبت عصر شهر اراک روز یکشنبه شانزدهم دی ماه تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار و با توجه به ادامه آلودگی هوا، امروز یکشنبه شانزدهم دی ماه تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول روزانه شهر اراک در نوبت عصر تعطیل است.

در این اطلاعیه افزوده شده است: امتحانات متوسطه دوم به قوت خود باقی است.

براساس این اطلاعیه، مهدهای کودک و مراکز توانبخشی روزانه نیز تعطیل است.

مدیر کل محیط زیست استان مرکزی نیز در این خصوص به ایرنا گفت: شاخص آلودگی هوا بین 100 تا 150 برای گروه ها حساس و 150 تا 200 برای تمامی گروه ها است.

رضا میرزایی افزود: اکنون شاخص آلودگی فعلی شهر اراک 157 بوده و این شاخص در مرز آلودگی هوا برای تمامی گروه ها قرار داشته و بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار مدارس ابتدایی، متوسطه اول و مراکز پیش دبستانی این شهرستان در نوبت بعدازظهر تعطیل اعلام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام هواشناسی استان مرکزی وارونگی دما و افزایش غلظت آلاینده تا ساعت 16 عصر ادامه داشته و با افزایش دما از عصر امروز از میزان آلایندگی ها کاسته می شود.

وی ادامه داد: در شرایط آلودگی هوا و اضطرار اقشار مختلف شهروندان به ویژه گروه های سنی حساس از جمله زنان باردار، کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و عروقی و صعب العلاج از تردد در فضای باز خودداری کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار