تابناک مرکزی: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به برقراری جوی پایدار طی روز جاری، در عین حال از ورود سامانه بارشی جدید در روز آینده خبر داد .
کد خبر: ۷۰۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 06 January 2019

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا؛ احد وظیفه، با اشاره به این‌که امروز (شنبه 15 دی‌) اکثر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام خواهند داشت، گفت: این وضعیت سبب انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفت هوا در شهرهای صنعتی می‌شود.

وی با بیان این‌که امروز در نواحی شمال غرب کشور به ویژه در شمال اردبیل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: فردا (یکشنبه 16 دی‌ماه) با ورود سامانه بارشی در نواحی غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از شمال غرب و همچنین دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران، وزش باد و بارش برف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که پس فردا (17 دی) فعالیت سامانه بارشی در مناطق ذکر شده ادامه خواهد داشت و شدت آن در نواحی جنوب غرب کشور افزایش می‌یابد، اظهار کرد: در بخش‌هایی از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و شمال بوشهر بارش باران به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نخواهد بود.

به گفته وظیفه، در روز دوشنبه ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده در سواحل دریای خزر، برخی نواحی شمال شرق، شرق و مرکز کشور پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان اظهار کرد: فردا تهران نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران 9 و 3 درجه سانتی‌گراد خواهد بود. همچنین آسمان تهران پس فردا (دوشنبه 17 دی‌ماه) نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران و وزش باد و در اواخر وقت کاهش ابر با حداکثر و حداقل دمای 13 و دو درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار