تابناک مرکزی: مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه گفت: علی دایی اسطوره فوتبال ایران هزینه سرپرستی 50 نفر از این ایتام را عهده‌دار شد.
کد خبر: ۶۹۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 20 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از فارس؛ عباس محمدی هزاوی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم مراجعه به کمیته امداد بیشتر شده و افراد بیشتری تقاضای حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به زیرپوشش بودن حدود 6 هزار شهروند ساوجی در قالب 4 هزار و 33 خانوار در این نهاد تصریح کرد:  با اشاعه فرهنگ نوع دوستی و یاری رساندن به دیگران در جامعه می‌توان بخشی از این فقر را کنترل کرد.

مدیر کمیته امداد ساوه از حمایت این نهاد از 223 یتیم ساوجی خبر داد و تصریح کرد: با وجود حامیان و خیران هر یکی از این ایتام ماهانه حدود 300 هزار تومان کمک هزینه دریافت می‌کنند که به طور میانگین به ازای هر یتیم 4.5 نفر حامی در این شهرستان وجود دارند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته این کمک‌ها 33 درصد افزایش داشته است.

محمدی در ادامه گفت: علی دایی اسطوره فوتبال ایران هم چند روز قبل هزینه سرپرستی 50 نفر از این ایتام را عهده‌دار شد.

وی با اشاره به برگزاری همایش«یلدا، قرار سالانه شاکران» اظهار کرد: در این برنامه به همت باغداران، شرکت‌های صنعتی، مسئولان و عموم مردم حدود یک  تن انار و کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای کمک به نیازمندان جمع آوری شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار