به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی در استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی با بیان اینکه رئیس مجلس اواسط دی‌ماه به استان مرکزی سفر می‌کند گفت: پروژه‌های عمرانی استان مرکزی تکمیل و در دهه فجر باید افتتاح شوند.
کد خبر: ۶۹۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 20 December 2018

به‌گزارش تابناک مرکزی، سیدعلی آقازاده شامگاه سه‌شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: کم کم به انتهای سال نزدیک می‌شویم، باتوجه به قرار داشتن در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، باید در جهت رشد فرهنگ عمومی مردم حرکت کرد، جشن‌ها و مراسمات باید به گونه‌ای باشد که مردم 40 سالگی انقلاب به صورت علنی مشاهده کنند.

وی افزود: متاسفانه در سطح کشور تا کنون اتفاقی در این زمینه نیفتاده است، پیشنهاد ما این است که هر ‌کدام از دستگاه‌ها با مشارکت خود مردم و سمن‌ها، با همکاری و ایجاد زمینه توسط دستگاه‌های دولتی اقدامات و مراسمات را با الویت حضور و مشارکت خود مردم برگزار کنند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که می‌توان انجام داد تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی برای ایجاد انگیزه و امید در استان است، در مجموعه استان برنامه‌ریزی شده است تا با متمرکز شدن بر روی پروژه‌های عمرانی به ویژه در روستا‌ها آنها را تکمیل و به‌بهره‌برداری برسانیم تا بتواند سبب امیدواری در جامعه به ویژه قشر جوان شود.

آقازاده بیان کرد:  پیشنهاد ما این است که تمام تلاش خود را انجام دهیم تا مردم به ویژه قشر جوان بتوانند جشن چهلمین سالگرد انقلاب را علنی لمس کنند، همان گونه که گفته شد یکی از کارها راه‌اندازی پروژه‌های آماده است، برنامه داریم یک روز کامل در اواسط دی‌ماه میزبان رئیس مجلس شورای اسلامی باشیم، در این روز هم می‌توانیم برنامه‌های مختلفی داشته و یک یا دو پروژه را آماده  و افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها تلاش کنند تا  سه ماه انتهای سال متفاوت‌تر از ماه‌های سال 97باشد، این مراسمات و جشن‌ها تنها نباید مختص دهه فجر باشند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: نظر مسئولان به ویژه مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی این است که بتوانیم سالی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته داشته باشیم، زیرا می‌تواند در روحیه و نشاط مردم تاثیر داشته باشد، در ارتباط با سواد رسانه‌ای اقدامات بسیار خوبی به ویژه در حوزه IT شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار