تابناک مرکزی: معاون صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: با راه اندازی صنایع تبدیلی در استان مرکزی زمینه اشتغال 4 هزار نفر فراهم شده است
کد خبر: ۶۹۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 15 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از صداوسیما؛ معاون صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: امسال 17 طرح صنایع تبدیلی با 150 میلیون ریال اعتبار در استان مرکزی به بهره برداری رسیده و 65 هزار تن به ظرفیت فرآوری، نگهداری و عمل آوری محصولات کشاورزی افزوده است.

باجلان افزود: با بهره برداری از این طرح ها ظرفیت فرآوری و نگهداری محصولات خام کشاورزی در استان مرکزی در مجموع 2 میلیون و 800 هزار تن افزایش داشته و برای 140 نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال زایی شده است.

وی گفت: تولیدات بخش کشاورزی در استان به حدود سه میلیون تن رسیده که ، توسعه و تقویت فناوری و تولیدات بازار پسند در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

66 طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی با یک میلیارد و 110 میلیون ریال اعتبار درکارگروه تسهیلات روستایی و عشایری و اشتغال پایدار تصویب رسیده که بهره برداری از این طرح ها 350 هزار تن به ظرفیت فرآوری محصولات کشاورزی می افزاید و زمینه اشتغال 950 نفر را فراهم می کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار