رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ؛
تابناک مرکزی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی  گفت: بیمارستان ولیعصر اراک با 65 درصد پیشرفت فیزیکی در سال آبنده به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۶۹۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 15 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صداوسیما؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی  از پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۵ درصدی پروژه احداث بیمارستان ۵۲۰ تخت خوابی ولیعصر اراک خبر داد و ابراز امیدواری کرد این طرح تا ۱۵ ماه آینده به بهره برداری صد درصد برسد.

طاهر احمدی با بیان اینکه در دو سال گذشته بیش از ۱۵۰ پروژه بهداشتی از جمله مرکز جامع سلامت و زیستگاه پزشک در استان مرکزی به بهره برداری رسیده است، افزود: همه کار‌ها با حمایت خیرین و هزینه‌های دولتی انجام شده است.

وی از اجرای دو طرح بزرگ دیگر توسط خیرین درسطح استان مرکزی خبر داد و اضافه کرد:۴ بیمارستان در شهرستان‌های فراهان، خنداب، فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری و یک بیمارستان خصوصی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک به بهره برداری رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با بیان اینکه همچنین یک مرکز با عنوان مرکز درمان بیماران سوختگی و سوانح پرتوی در حال ساخت است ادامه داد: همه پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان توسط دولت و خیرین هزینه شده است.

طاهراحمدی همچنین با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان مرکزی از برگزاری کلاس‌های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اراک و بیمارستان جایگزین بیمارستان آیت الله طالقانی خبر داد.

ساخت بیمارستان ولیعصر اراک بزرگترین پروژه در استان مرکزی است که به دلیل تامین نشدن به موقع اعتبارات مورد نیاز نتوانسته مطابق با پیش بینی زمانی پیش برود.

بیمارستان ولیعصر اراک با 47 هزار مترمربع در 13 طبقه و 486 تخت در صورت بهره برداری بخش عمده ای از مشکلات حوزه درمان استان را  رفع خواهد کرد.

بیش از 2 هزار پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص در استان مرکزی به بیماران خدمات ارائه می دهند و در حال حاضر 5 هزار دانشجو در 3 دانشگاه علوم پزشکی در استان مشغول به تحصیل در 60 رشته پزشکی هستند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار