تابناک مرکزی: مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی گفت: این بانک در استان پنج هزار و 250 میلیارد ریال منابع در اختیار دارد که 155 هزار فقره تسهیلات در این راستا پرداخت کرده و 6 هزار و 100 میلیارد ریال مانده تسهیلات در دست مردم دارد.
کد خبر: ۶۹۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 15 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، عظیم حسین آبادی در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران در اراک، افزود: هشت هزار و 400 فقره این منابع در قالب تسهیلات ازدواج، 700 فقره در به صورت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان بهزیستی، 462 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و یک هزار فقره تسهیلات با کمک صندوق امداد و ولایت برای کمک به مسکن و درمان ممدجویان نهادهای حمایتی و 60 فقره تسهیلات اشتغال زندانیان آزاده شده جرایم غیر عمد پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج، مددجویان کمیته امام خمینی(ره) و بهزیستی بدون سپرده گذاری و در هنگام بازگشایی حساب به آنان پرداخت شده است.

حسین آبادی گفت: 503 فقره به مبلغ 79 میلیارد و 350 میلیون ریال از مجموع تسهیلات پرداخت شده در قالب تسهیلات ازدواج، 24 فقره به مبلغ سه میلیارد و 800 میلیون ریال برای اشتغال زندانیان آزاد شده، 16 فقره به مبلغ 2 میلیارد و 900 میلیون ریال امسال به مددجویان بهزیستی و 421 فقره به مبلغ 12 میلیارد و 930 میلیون ریال امسال به زنان سرپرست خانوار استان مرکزی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات در بانک قرض الحسنه مهر ایران به دو صورت فردی و گروهی است که در پرداخت تسهیلات به صورت گروهی برخی افراد خیر منابع مالی را جمع آوری و در اختیار این بانک قرار می دهند و این منابع با هماهنگی آنان به متقاضیان اعطا می شود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات فردی نیز پرداخت تسهیلات با تعامل و همکاری سرمایه گذار با بانک انجام می شود.

حسین آبادی بیان کرد: 116 درصد منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان به صورت تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت شده است.

وی از امضای تفاهمنامه بانک با سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت خبر داد و ادامه داد: بر اساس این تفاهمنامه بانک کمک هایی را در حوزه پزشکی و درمان به افراد سخت درمان ارایه می کند.

وی، اجرای طرح همیاران مهر را از دیگر طرح های بانک قرض الحسنه ایران در سال جاری عنوان کرد و افزود: خیران در قالب این طرح می توانند کمک ها و هدایای خود را در اختیار بانک قرار داده و بانک این کمک ها به صورت تسهیلات به اشتغال زندانیان آزاد شده جرایم غیر عمد، کمیته امداد و بهزیستی پرداخت می شود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران با 20 شعبه شامل هفت شعبه در اراک و 13 شعبه در سایر شهرستان ها استان مرکزی فعالیت دارد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار